Vill ha dig..

Jaa de är sant jag har inte slutat varekn trpna eller drömma om den... jag vill ha den...
har frågat sötast om vi kan åka till mediamarkt o kolla på den o dess stroebror...
kolla priserna o kolla om man kanske kanske kanske kan höja min kredit med 5000 Så jag kan skaffa mig dena sköna böna och lite batterier och minneskort....



Mig vill ha..Vore ju underbart att ha på lilla olivers dop och ta lite fina bilder som kan föreviga den dagen åt dom..För deras kamera var helt konstig..och då är de ju lite roligt om en annan kan göra de åt dom..

:)

Jaaa...


Hopas..längtar.. önskar... vill vill vill vill...

har ni någonsin haft en pryl som ni liksom kunnat döda för att skaffa??

Elle något ni tänk på hela dagarna o liksom bara känner att den är min.. men när???

Jaa.. jag vill ha den så är det bara...


den var bilig bra och lätthanterlig...



//jOhanna

En liten hälsning

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0