Uttråkad

Jag är deppig sitter o sucker o bara är allmänt bläääää....,
De är en vecka kvar innan jag ska jobba....
men jag tror att jag skulle behöva jobba redan nu...
Är så jävla sysslolös...
Jag behöver jobba...
NUUUUUUUU

ÅÅååå orkar inte sitta hemma...
Jag vill ju göra nåt vettigt...

Veckan som kommer ska vi ses om någon hinner och vill umgås

ska ringa både Veronica och Evelina...

Imorng ska jag lägga mig på vardagsrummet o träna lite hehe:D
kan behövas...USCH o bläää...

Nae nu får de fan vara slut på allt klagande....

Förlåt mina läsare....

Inte meningen att vara negativ...



men jag måste säga att de är längre mellan gångerna nu:D

men de är så mycket som påverkar mig o man blir ännu mer lättpåverkad när allt inte är som de ska...

men snart sååå..
Snart såå....



Kollade föresten de här med att plugga på LIU....

Och jag vill ju bli egenföretagare....

o kollade entreprenörprogramet...
Och för att gå de måste man ha jobbat i 5 år...
hur sjukt är inte det då...
tänk om man är super smart o har sin ide.. då ska man behöva vänta och jobba 5 år... OM man ens får jobb...

Nu är ju inte jag super smart eller har värsta iden...
men jag är normalbegåvad o har en tanke... En dröm...
Och jag vill förverkliga den...

jaja nu ska jag kolla om mina favvo bloggar har uppdaterat....
läser dom ca 5-8ggr om dagen... så jag hjälper dom ju lite på traven så där HAH:D

Så ni kanske förstår att jag har lite o göra...

USCh måste hitta mig en hobby....

eller mer jobb...

i sommar kommer jag ju vara ledig varanan vecka om jag inte får nåt annat...
Asså de är ju skönt o vara ledig o jag vill mer än gärna... men va fan ska jag hitta på..??? alla anmdra jobbar ju...
Jag menar...

Jaa ni... vad tänker jag med....


jobba eller inte jobba..
De är ju super enkelt att hitta jobb nu till sommaren alla vill ju ha sommarvikareier såå...
JAAA...


jaa jag var ju föresten på arbetsförmedlingen...

O typ de första människan säger är..
Jaaa vi kan ju inte hjälpa dig...

Bara för att jag vill vara inom handels och där är de mer gå på stan och ha kontakter...

Så dom kunde inte direkt hjälpa mig... HAHA... men å andra sidan så sa han att han itne trodde jag behövde någon hjälp...
så jag ska inte dit något mer alls hehe lite skönt...


Å han bara behöver du gå någon kurs på hur man skriver CV???
O jag svarade nae du jag tror jag klarar mig,... jag menar jag har fått jobb hela tiden på mina CV så de är inte så svårt:D
Tack ändå..
O han bara jaa nee jag tror inte du passar där... du klarar dig nog själv...

hehe:D

Jaa roligt samtal de där hehe:D


Sen måste jag skriva något som jag länge tänk skriva men alltid glömt bort...
Min söta lilla underbara MALIN...
gav mig en liten present häromdagen...
jag har sagt att jag älskar gelebönor...
Så hon hade köpt bönor till mig...

Så här såg de ut hihihi...
Underbara Malin.


Hihihi ser ni så Sööööööööööt hon är min lilla stjäna... hihihi....

Hoo hooo de är en äkta malin fras ihihi....
image213




//Johanna


En liten hälsning
Postat av: jenny

fin blogg:)

2008-05-01 @ 22:16:52
URL: http://jnyyy.blogg.se
Postat av: Marika Karin Matilda (Living LA)

Hej Johanna!
Ja visst är den söt :)
Vad för saker funderade du på att köpa? säg bara till så ordnar vi de ;)
Kram Living LA

2008-05-01 @ 22:22:59
URL: http://livingla.blogg.se

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0