Utkast: Helt galet... ...

Helt galet... jag har slagit i huvudet..
jag var ute i kväll OCKSÅ.. vad har hänt??? lilla rara Johanna...
men saken är väl den att de är bra mycket roligare att gå ut och kunna umgås.. prata träffa folk dricka lite o så där bara umgås... i stället för att vara på ett ställe därm an inte hör vad den andra säger och man ska dansa hela tiden för ananrs är man sååååå tråkig...

nae vet ni vad... de lär bli fler utekvällar för min del...
idag var jag ute med sötnos hans kusin och 3 andra killar... heh jaa som vanligt jag och killarna hehe....

drack dock inget förutom en pepsi...
men vi bowlade och sedan gick vi till trädgårn och sen hem...
i

En liten hälsning

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0