T-shirts

hihi här är två tshirt som jag är med o tävlar om...
eller nej bara den ena...
Man skulle bara lämna ett bidrag men jag gjorde en till ...fast jag lämnade så kklart bara in den ena:D

men här kan ni skåda de:D

den låååånga länken är den som jag lämnade som mitt bidrag..
Om jag vinner den kommer den vara grymt skön att ha på sommaren.. hih och sommar är de ju nu...

Sen är de en liten piiik längst ner som de står summer fling dont mean a thing:'D hihi

YES YES
betyder alltså  FÖR MIG: flörta inte med mig för en sommerflört betyder inget för mig...
och de är ju för att jag har välrdens sötaste finaste pojke...




19327-0ZW


http://ownlabel.se/visatryck.php?id=19333-2Zm

föresten ni kan också delta i tävlinge genom att klicka här <---
//


En liten hälsning

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0