Tankar som snurrar

Tankar som snurrar när man är ute o går eller ligger i sängen o förösker sova...

Undrar om jag lever livet fullt ut
undrar om jag tar tillvara på alla tillfällen
Undrar om livet vore annorlunda om man gjort si eller så o hur hade de varit?
Undrar om folk verkligen trvis i min närhet?
Undrar hur framtiden kommer se ut
vad händer sen.
vad händer imorn...
vad gör jag om några år?
vart jobbar jag om några år?
har jag barn?
är jag tillsammans med Andreas..


Jaa de är ju inte några frågor som snurrar runt i skallen om dagarna...

kan den här raden vara anledningen till att jag vill jobba all tid jag har och att jag vill göra nåt hela tiden..
Så jag slipper tänka...
Så jag sliper fundera...
Så jag slipper grubbla...




Kom även att tänka på en sak som många säger inte stämmer in på mig...
och de är att jagh är folk skygg...


men jag kan konstatera att jag är det...

jag fick minnen från skoltiden nyss alltså lågstadiet - högstadiet...

eller mest mellanstadiet kanske hehe:D

men jag minns att varje gång jag druckit upp min mjölk och ville ha mer så hämtade jag ADLRIG mer för jag tykte att de var så jobbigt att gå igenom hela matsalen hämta mjölk folk tittade o sen gå tillbaka...
utan jag passade alltid på att göra de när jag skulle ställa bort disken...
och så tog jag ju inte för mycket mjök heller utan så de blev en klunk så jag kunde dra...


nu för tiden när jag går på stan...Då tittar jag oftast ner i golvet för att jag inte vill att folk ska se mig...
jag tror väl att jag blir osynlig om jag inte ser dom ser dom itne mig...
HAHA oo då är sååå fjantigt....

varför har jag blivit så för???

jag undviker gärna folk...
men ändå ÄLSKAR jag att jobba med folk...

är de inte märkligt??+

Ändå är jag familjens Pajas??
Som ska synas o höras Mest...

hur går de ihop...de går ju knappast hand i hand med varandra utan är den andras motsats...



Jaa ni som känner mig kan ju knappst tro att de är så här...för ni vet ju med att jag är en pajas...

men detta är dagens sanning...

hjälp mig bli fri från det...


Jag tror att jag måste tro mer på mig själv och visa att jag tycker om mig själv...
jag tror att de är så det är...

hur ågr man tillväga då??

dessutom vet jag att jag inte lever livet...
jag går o väntar på framtiden och går miste om nutiden...
jag måste skaffa mig en Hobby som killen sa åt mig häromdagen...
Och jag måste skaffa mig intressen...

Måste kanske skaffa lite fler människor att umgås med...
inte på helger att supa med... utan att dela mina tankar med...Att dela mina intressen med...

Jaa...

Bor du i norrköping o känner lika dant... så släng in en kommentar:)

ioförsig du behöver ju inte bo här...

nae nu blir de ett glas youghurt...

//Johanna

En liten hälsning

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0