Studenterna

igår när vi var på trädgårn pratade jag lite med två tjejer och vi kom fram till att studenterna i år är SMÅÅÅ

dom ser inte ut att vara mer än typ 16... men de är ävl för att en annan ser sig själv som fortfarande student liksom... men ser inte att man själv växer upp...

hehe...

men de roliga är att när vi pratade om de så frågade dom
- men hur gamal är du då??
O jag bara jag är 21 (blir de om ca 1 månad så jag anser att jag har rätt att säga de hahah)
och båda två stannade upp o tittade på mig HAHHA
Så snabb som jag var för att dom inte skulle skämmas sa jag som jag brukar jaa jag vet jag ser ut som 15 HAHA

Och båda två bara nej nej äää 15 är kanske lite att ta i hehe.
heheh så roligt....

Usch jag ser ju inte så kartigt gamal ut... isch....

JAJa så är det... jag har de väl bra kanske vem vet... för sen när folk är 30 oh jag med så klart kommer jag att se ut som 25 YEEES...:D

Mohaha...


Usch ja jag måste byta ut mitt leg... för på de är jag runt 15 år... HAHAH o de går ut nu nästa vecka...
Så jag bööör byta ut de...
Tänk jag kanske helt plötsligt ser äldre ut då?:D



Nu har min stackars sötnos gått o blivit sjuk så som jag var/ är...

Stackarn...

Min lilla sötis...

I helgen ska vi ut på landet och bara slappa sola och grilla... underbart hihi...

Hoppas att han mår relativit bra o kan göra de så han inte bara sitter...

JAJA...

Så är det...

Ha nu en underbar dag...

och glöm inte att nelly har frakfri dag idag...
klicka bara på länken nedan för att komma till sidan och handla:D



PUUSSS

En liten hälsning

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0