Stan med mor...

tycker att ni är lite dåliga på att kommentera..
men de är ju bara jag som tycker det...

vet ju att de fortfarande finns människor som läser min blogg som ÅTERKOMMER... men fortfarande inte har lämnat något spår på vem dom är...
:)

men jag tvingar er inte... hehe


så vad har ni gjort idag då??

en annan har gått på stan med mor min...käkade  både frulle o middag på stan.. hehe...

Sen har jag sett på film American Pie Beta house... as bra film hehe:D

har sett den förr men ville se den igen...
nu kan jag bara konstatera att jag är gryyymt trött...


men jag vill ut o gå för solen tittar fram här över Norrköping för första ggr på ett par dag...
Underbar...

Man kanske skulle passa på... Ska höra vad killen min säger...

dessutom borde jag någon dag ta o testa mina inlines JUH:....
måste ju inviga dom..:D hehe


Nej ni....

Nu blir de annat här...


Ha det...

//JOhanna

En liten hälsning
Postat av: Gilraen

EMMA SVARAR: Jag förstår ditt resonemang helt och hållet och jag håller faktiskt med dig. :)

2008-05-03 @ 19:44:23
URL: http://gilraen.blogg.se
Postat av: Daisymae

Hej gumman!
Vi ska vara på kontoret kl 13.00 jag hämtar dig innan, ringer när jag är utanför (ca 12.45).
Visst ska det bli kul att börja jobba! *ler*
Ses sen
kram kram

2008-05-04 @ 09:30:26
URL: http://daisymae.blogg.se

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0