Sommar och sol- kort kort kjol

Jooo igår åkte vi ut på landet till Andreas föräldrar solade lite och käkade grillat.. hade jätte mysigt faktiskt...
Ska nog åka dit lite senare idag med eller om man stannar i stan..De är nåt på g här i stan idag visst.. fortfarande hehe...

idag kommer de lite artister hit om jag har förstått rätt..JAJA skit samma i det.
Får se vad som händer o sker..Att ligga i solne är ju bara sååå underbart...
 Få lite färg på kroppen.. .Myyyys...

Efter att vi kom hem igår så kom Kilens kusin ner och vi spelade Wii hahah fy fan vad dålig jag var...Helt galet... vi spelade nåt mario spel...HHA... tror att de skulle vara aaaas kul o spela bowling o sånt hihi...

Jaaa...

De med min rubrik då kort kort kjol=????? Jo jag testade mina kjolar som jag har... Är väldigt väldigt korta... vet inte om jag blivit för gamal för så korta eller om dom blivit små??

Vet inte vilket... eller om de ör båda!...
Men dom är fruktansvärt korta....


Och nåt som jag hatar är att ALLA mina kjolar åker upp när jag går...
Så jag får liksom gå o dra ner dom....WIEE jätte kul verkligen verkligen...
Åååååå



Borde verkligen få vinna en miljon på lotto..
Då skulle jag köpa mig en ny sommargarderob...
GAAAH....


ARGH...
<:(


Inte alls kul när man vill vara fin på sommaren o de bara åker upp och är för kort o allt...ISCH...

förövrigt så hittade jag ett par skitsnygga skor i min låda idag.. hihi..WIEE.... de var iallafall skönt.. hade glömt att jag hade dom o när jag tittade på dom så tänkte jag kan ju aldrig ha köpt dom här... är de verkligen mina...


Men sen fick jag tillbaka minnet att jag visst hade köpt dom o använde dom flitigt förra sommaren...
tyckte dom var för snygga för att jag skulla lyckats köpa dom själv..HAHHA:P
Illa



fast å andra sidan kanske dom inte är så snygga hahaha...:P


Nej men solen var det...

Ha en underbar dag!

//




En liten hälsning

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0