Sol,Sol underbara sol

Har haft en hel del läsare idag och jag antar att den tunga trafiken kommer ifrån Tumadre:P
Jag bugar o bockar alltid trevligt med lite fler läsare..
tyvärr är jag inte så intresant att läsare stannar...
men men så kan de vara...

jag får helt enkelt skriva fler intresanta saker...

Måste iallafall tipsa er om min nya blogg...

de är inte en blogg som jag kommer skriva i istället för denna..Utan den bloggen är lite mer vuxenblogg så att säga...
sånt som man kanske inte ska beblanda hela privat bloggen med...
De är en blogg jag tänk använda som en tips blogg och fråge blogg...

Jaa ni kan kolla in på

www.fragajohanna.blogg.se


Har snott de lite från fråga ole alltså...

de är typ samma grej fast över bloggen och jag är inte expert jag bara arbetar med vuxen saker just nu...

Så där kommerj ag tipsa om olika leksaker underkläder o en massa annat läsarna ska få skriva sina egna frågor som jag kommer att svara på...
vet jag inte svaret ska jag göra allt för att kolla upp det o så vidare..

men som sagt gå in på

fragajohanna.blogg.se


Nu kan jag tyvärr inte länka dit för datorn jag sitter vid nu är helt skum:S
tyvärr...


//JOhanna

En liten hälsning
Postat av: Evelina - blivande brud <3

hihi vilken rolig blogg du startat =)

klänningen är från vero moda, fast köptes förra året!

allt bra med dig annars?
kramar

2008-05-10 @ 10:35:31
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0