Skuld

Jaa de gick ju rätt bra...
fast han försökte ta kontakt med mig några ggr o jag ignorerade...
men tyvärr fick jag inte den respons jag ville ha från mig själv...
jag ville känna mig fri...
att jag fick ge igen..
min hämnd liksom...

men i stället fick allt  de här mig att känna sån jävla skuld...


jag hatar att såra folk och vara elak med flit.. men jag gjorde de...
jag visste heller itne hur jag skulle reagera...

och jag kan lova att jag råkade ge honom mina evileyes en gång....

de var verkligen inte meningen men jag gjorde det o fp blev han tyst o sa inte ett knyst...

Usch... trodde jag skulle känna lättnad..
men jag känner bara skuld..


fan fan fan...


En liten hälsning

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0