sjukling

Jaaa idag vaknade jag med ont i halsen och hade ont i nacken så som jag får när jag har eller är på väg att få feber:( inte alls roligt...
Mår piss kan jag säga..Ansiktet hettar och kroppen värker...
O halsen känns de som om jag har en baseboll o halsen som sitter fast...
inte kul alls:(

Usch....

Dopet i går gick konon...han var så lugn hela tiden...
fick nog några bra bilder...Fick i uppdrag att vara fotograf när jag var där.... fast med deras kamera hehe men då sa jag att jag tror jag kan ta med min så kan jag skicka över bilderna...
Min kamera är nog lite bättre plus att deras är lite konstig o stänger av sig o så...
men jag fick nog till lite bilder:D
Hoppas dom blir nöjda...


blä nu börjar ögonen svida...
Jiipipiiii vad roligt...

ISCH---

o tvättstugan har jag med...
och jag som lovade killen att jag skulle städa lite här hemma idag...

men jag sa innan han gick att jag inte kunde lova nåt...

vill bara sova o vakna utan de här...

va fan då...


JAJA nu blir de annat!....


En liten hälsning
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Oj riktigt fin blogg du hade :)

2008-05-19 @ 10:23:41
URL: http://jyees89.blogg.se

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0