Sanningens ögonblick

http://www.aftonbladet.se/nojesliv/tv/article2395142.ab

har precis sett på de senaste avsnittet av sanningens ögonblick,,Missade förra omgången...
men jag måste säga så här....

Han sa att att han tyckte mer om blonda än brunetter att han ville att sin tjej skulle ha silicon tuttar att hans kompisar hade snyggare flickvänner han blir försörjd av henne...

och OM hon inte redan visste om innan dom ställde upp i de här programet att han varit otrogen....
Då borde hon dels gått därifrån och dels gett honom fetaste jävla käftsmällen efter att ha fått de där rätt upp i ansiktet.

Så hon MÅSTE ju ha vetat att han varit otrogen...Hon skulle inte kunna hålla sig annars...De skulle ju ingen brud ha gjort....

men jag måste säga att även om han inte skulle varit otrogen och om jag var henne så skulle jag ha dumpat honom illa kvickt...


Vilken fjant...

varför har man en brud som man inte ens behandlar rätt eller ser ut tvärtom emot vad han önskar hon skulle...

nee ja tycker synd om bruden...
Hoppas hon dumpar den där fjanten o tar sig i kragen o skaffar en vettig karl med JOBB dessutom....


//Johanna

En liten hälsning
Postat av: Egoina

okej. :D vad är det för klänning? Kan du adda mig på msn? Se ovan.. Avslöja inte den ;)

2008-05-05 @ 06:42:43
URL: http://egoina.blogg.se

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0