Rösta på blogg 2008

Här kan ni rösta på vem ni tycker ska vinna blogg 2008


Själv tycker jag att Tumadre ska vinna.
Och varför tycker jag det?

Jo för att jag tycker att det är en super bra blogg som visar hur deras vardag ser ut.
Tumarde gör de väldigt enkelt för sig och lever i nuet...
Hon har haft en svår bakgrund men väljar att leva för framtiden.
Visst tänker hon säkert bakåt, de gör alla...
men de viktigaste är att hon visar hennes två små barn att livet är värt att leva vad som än händer.
och att ingen ont ska stoppa den människa som lever..
Hon lever och gör allt för sina barn.
trots att hon bara är 20 år och har två små barn så verkar hon göra livet så enkelt för sig.
Hon tar för sig av vardagen och vad livet har att erbjuda henne nu och hon tar de med glädje.

För mig är Tumadre ett bevis att man kan ta sig igenom de mesta.

Hur jobbigt de än är och har varit så visar hon mig att jag ska kämpa på och leva i nuet...

jag får iallfall ut de av att läsa hennes blogg..
De här är den bloggen som påverkar mig mest...


Bloggar som Lindas lya och Blondinbella och Kenza .De är intressant att se deras vardag men känns ändå lite.. Jaa inte så nära så att säga...

Tumarde känns närvarande och livligt och äkta.

Självklart är ju de andra bloggarna äkta med...Men dom tilltalar mig inte på samma sätt fast jag tycker om att läsa dom.


Sen har vi Stina Lee som är mitt imellan dessa bloggar.
Hun känns intressant och nära... henne får man lära känna liksom. man får veta att hon saknar bobby, vi fick följa med till Thailand... med mera...
men Tumadre påverkar mig mest..
Nu fick vi visst in en hel del av de bloggar jag läser..

men de jag vill säga är att jag tycker att ni ska rösta på Tumadre i denna tävling...
jag tycker att hon är värd det.. Hon förtjänar det..


Så klicka på länken --->http://sabinadurebrandt.blogg.se/1209902130_rsta_fram_blogg_2008.html#comment

och rösta på
Tumadre




En liten hälsning

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0