Publishme??!! Isch

jaa jag har inte lboggat idag...De första jag gjorde idag när jag skulle blogga var att flytta över bloggen..

Om de tog tid???

Ää jaa det tog några timmar kan jag lova...Så de blev en blogg fri dag...

nu har jag dock kúnnat blogga ett tag men killen o jag bestämde oss för att se på how I met your mother... (Stavas?)

Ivilket fall är jag nu alltså på publish me??? och bloggar???

tycker att det är såå onödigt att byta till ett sånt långt namn...

PLUS att när jag skriver in mitt namn och lösen vill jag gärna att de ska sparas så man slipper skriva in de varenda gång..de är inte så jävla kul bara de gör att man inte bloggar lika mycket...

de är så enkelt att skriva en bokstav klicka pil ner och sedan enter...
för de fyller allt i sig själv liksom...

 o nu då?? funkar de???
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE


dåligt...
hoppas att dom löser det...

så man kan spra informationen liksom...

annars har jag inte testat de så mycket.. men jag kan inte påstå att jag tycker om färgerna...

Ischh..

jaa ska väl inte klaga eller jo...


äää... nu blir de annat...


ha det//

En liten hälsning

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0