Ont i magen :(

Usch vaknade runt 5 tiden i morse o hade fruktansvärt ont i magen...Så ont att jag kallsvettades och var tvungen att krypa upp i foster ställning * mer hade typ knäna under hakan o typ bara svettades o frös..
helt sjukt o så höll de på ända tills jag skulle gå upp runt 9..
Lyckades så klart somna till lite där imellan men inte tillräckligt för att jag skulle känna mig levande när jag skulle upp...
var helt död o fick PANIK ont precis när jag skulle upp..De var nog värst...
De gjorde så ont att de till o med värkte i ryggen på mig...

Och nu känns de i magen som om jag har tränat...
Skumt..
plust att de känns svullen o stenhård:S
Eller stenhård de känns hela tiden som om jag spänner magmusklerna men de gör jag inte..:S

Satans...

har läst flera sidor där de står att hr man ont i magen är de nåt som är galet och de oftas är nåt fel om man har ont och att man ska kolla upp de så fort som möjligt...

men jag hatar att gå till doktorn...för en gång när jag skulle dit för att få recept på astma medicin...
(Nej har inte astma bara typ trånga luftrör, reagerar på vissa parfymer när jag äter nötter fast de går över o jag äter ändå vissa dofter o maträtter som jag ine ätit förut som kanske har en annorlunda smak. reagerar på när de är kallt ute o man kommer in i värmen...)
Ivilket fall som helst så när jag satt där o sa at jag ville ha ett recept så säger han har du Astma då??


ÄÄÄÄ slå upp de i din dator.. för jag sa jaa de är så här .. o han bara typ jaha.. men behöver du medicinen då??

Ä nae jag kommer hit för att jag tycker de är s jäkla kul att ta en massa onödigt tid i från dig...
Idiot...

men jag sa jaa jag behöver de för de är ju de ända som hjälper...

jaha har du haft medicin förut??

ÄÄ nae jag bara tänkte att jag skulle komma hit o be om de o hoppas att jag får de
 idiot...
så förklarade jag de där med att hur svårt jag får att andas när jag kommer in från att ha varit ute i kylan...

Då säger idioten.. men ta de i ettaper...
Hur ska jag kunna gå in genom en dörr i ettaper??

jag menar de är antignen ute eller inne...
De finns inget mittimellan liksom??


Så jaa... nae tyckler inte om de...

en annan gång när jag hade o va fan de nu heter..som vi tjejer kan få om vi inte kissar efter sex eller sitter på nåt kallt..
Jaa i vilket fall.. mitt hade inte märkt så väl utan jag hade bara ont i ryggen o jag täntke de brukar jag ha...
men sen fick jag så ont att jag grät. jag kunde varken sitta stå eller ligga...
o jag bara tjöt...

Fick sitta i vänterummet i evigheter o tjöt för att jag hade ont...
O sen så säger hon bara jaha vad är de med dig då?
med sånt där taskig röst precis som Åå ännu en som tar upp mitt viktiga tid...
O jag förkalrade o hon liksom tittade bara på mig o typ jaha..har har du ett recept...
inget klämma eller undersöka bara typ jaha..
Dra nu....
Asså va är felet på svenska doktorer??
ingen jag har träffat har verkat tycka om sitt jobb...

Och ingen kan heler sköta sitt jobb verkar de som..


ÅÅ blir så trött på de...


Så vadå ska jag gå till doktorn nu...

hej.. jag har ont i ryggen o har haft de si å såå länge..
varför kom du inte tidigare..
hej jag har ont i magen o har haft de sen några år tillbaka..
De är så här o så här..
jaha varför kom du inte tidigare för då??

asså de säger ju allt...


vem vill gå till såna som inte vill ha en där.
Dessutom kanske man inte har ont i magen eller ryggen den dagen o inte kan peka ut precis vart de är de gör ont...


Dessutom tycker jag att de är så onödigt att gå dit om de ändå inte är nåt...

Mamma har tjatat på mig några år att kolla upp saker oting men jag säger bara jaja jag ska.. men de blir aldrig av...

är de kanske dags nu tro???
Hmm...


jag vet inte...


Nu blir det iallafall solen...


HA en underbar dag...

De ska jag förska ha..



En liten hälsning
Postat av: Emma

Jag kommer från Skåne från början, men pluggar i Norrköping! =)

2008-05-10 @ 19:40:21
URL: http://emmchen.blogg.se

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0