Om jag är kär?? JAAA

Jag har hittat en sötnos nu.. en helt underbar en..En som var lätt att lära känna...
och en som verkar gilla mig...


Så här ser han ut...




testade på den lite idag på mediamarkt o jag fattade vinken med en gång..den var jätte lätt att lära sig...
dock hade den mindre pixlar än min digital kamera men jag är lite ute efter de här med zoom o tyckte ändå att de blev väldigt klara bilder...
jag kan säga at jag blev kär...

testade även den andra som folk kalla amatörkamera.. alltså om man inte är van så är de en bra som första liksom...
o de var någon d400 kommer ju inte ihåg riktigt vilken de var:S

men ivilkjet fall..den hade mer pixlar.. men jag tycket inte att avtryckr knappen satt rätt o den var lite svårare att förstå sig på.. tyckte heller itne om klarheten i bilderna...

och den var dyrare...
och eftersom jag vill mer fota för att jag tycker det är skit kul så vill jag inte lägga massa pengar på en "lekasak"
för tänk om den bli liggandes???

Ivilket fall som helst..Så kan ni ju förstå att jag ska spara pengar nu...

De kan jag lova... Blev helt förälskad...


ni som har någon erfarenhet av den???

vad tycker ni???

Är de ett bra kap??

den kostade runt 4000 på mediamarkt...

jaa jag är kääärr... hihiihi...


En liten hälsning
Postat av: Evelina - blivande brud <3

åh vad kul med ny kamera! pentax är ett helt ok märke vad jag vet =)

länken funkade inte!?

kram

2008-05-11 @ 18:11:43
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Evelina - blivande brud <3

Åh vad vacker den var! jättesöt =)
tack för tips!

2008-05-11 @ 18:18:00
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0