Ny bikini

förhoppningsvis...
Min pojke är bäst.. har ju ännu inte fått min lön Illa illa illa...
men men och dom har erbjudande på staduim där man kan köpa 3 bikinidelar och betla för 2
Så jag har suttit och kollat lite på olika jag vill ha.. och min söta underbara sötnos lånar ut 200 till mig så jag får köpa en...
Av någon konstig anledning kan jag knappt ha mina gamla...Hmmmm


Orden jag söker kallas sambo hull FEEEEETT...

USCH hatart...

Blä blä blä...


Så dessa har jag kollat på...

Den första toppen skulle jag helst vilja ha i gult men om de inte finns blir de i denna färg eller svart då jag har ett par svarta bikinitrosor för den svarta toppen är för liten som jag har.
SOC HALTER RINGSOC PADDED HALTER 2SOC BANDEAU TOP
       SOC SURF BRIEF 2           SOC SURF BRIEF 2         SOC SUN TOP SOLID 2

SOC SABA TOP



Jag vill iallafall ha en gulbikini så de får de bli...Sen får vi bara se vilken överdel..:) och om de är snyggt på med vill säga hehe:D
har ju visserligen den här sortens sen förut... alltså bkinitrosorna och dom är super sköna...
Så de blir nog bra:D

Skulle nog vilja ha den blommiga toppen precis här ovan...Men den kostade 129:- och jag vet inte.. om jag fattade rätt så som de stod på sidan får man bara kombinera erbjudander ta tre betala för 2 om plaggen kostar lika mycket?!?!! De är lite dåligt tycker jag...Hoppas att jag fattade fel hehe:D

för vad spelar de för roll.. jag betalar ju ändå de högre priset.. Hmm..

JAJA.. skit samma... hehe:D

WIE nice...

erbjudandet gäller visst till imorn..Så passa på hehe:D

Vilka delar skulle ni välja???
Desa två färger är färger jag ALDRIG haft på mina bikinis... och blått är nåt jag ALDRIG har haft på mig... tror aldrig jag haft varken mörkblå tröja linne eller t shirt.. galet nog hehe....

Sen har jag heller aldrig använt sådan bikini som den blå som ser lite bh aktig ut...De har jag ALDRIG haft.... har bara haft typ trekantsbikinis hehe..alltid kul att testa nåt nytt juh hehe.. jaja vi får se vilka de blir... visar för er när de är inhandlat...
antngen i kväll eller imorn:)


Ni får gärna säga vad ni tycker!

//

En liten hälsning
Postat av: Evelina - blivande brud <3

aaa swedish girl i sommar!? snyggt tycker jag!

de skickar ut så fort på calligraphen men jag kan ju höra på måndag om de hunnit skicka det än =)



har du haft en bra dag?



kram

2008-05-31 @ 18:32:27
URL: http://evelinastrand.blogg.se/
Postat av: jonna a.k.a luddes mamma

Vad fina! :)



Jag beställde faktiskt en från Yves imorse, kostade bara 92 kronor så det var inte ett dugg farligt :)

2008-06-01 @ 10:54:34
URL: http://metrobloggen.se/luddesmamma
Postat av: Sexleksak

Jättefin bikini!

2012-10-15 @ 15:44:39
URL: http://www.bordello.se

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0