Någon som är nyfiken

på om jag hade de kul igår??+

så är svaret jaaaa...

Dansade gärnet... eller dansade o dansade..Stampa som dom säger:P
As nice var det....

men jag kan ju säga att de är synd att folk anpassar sig...

inget illa menat men vissa människor borde stannat hemma...Snor fulla jävla idioter som bara är där för att ta upp plats o typ slägna sig bakåt o fjolla sig...
ÅÅÅå höll på att dra till henne...
OO jag brukar inte ha kort temprament eller så vidare... men hade någon verkligen mucket med mig igår då hade de smällt...


vet inte vad de är med mig...

ivilket fall som helst så fanns de fler sorter som itne borde varit där...

När man går på en sån här grej då har de inte shaka ass som gäller...
inga flörta eller så vidare...Man går dit för musiken....

Och de fanns tjejer som gick dit och "dansade" dom kunde ju inget alls... och dessutom hade dom PUMS på sig...

ÄÄÄää okej... tror dom kommit liiiiiiiite fel....


man kan inte ha PUMS och stampa...

kan man inte vänta en dag då och gå på fjortis otten i stället eller???


och en annna sak.. fine att de fans tjejer som hade kort kort... de är själva grejen med de här...

men när det är tjejer som springer på otten 18 varje helg och som är vad ska man säga... mer shaka ass typen och inte stamp typen då ser de bara grymt dumt ut...

komma med pums och kort kort klänning/kjol och stå o tramsa som på otten 18...


Dessutom är de ju då grymt fult om man med den korta klänningen har svarta strumpbyxor o drar upp klänningen o putar med stjärten så man ser hela jävla grenen på strumpbyxorna... De är INTE snyggt....

Och värre blir de jiu när man ser att personen i fråga gör de på flit..

HAHAH sååå roligt...
underbart att man akn få skratta av sig lite då:P


HAHAHHAHAHHHHA...


Mmmm..

Jjaa jag hade grymt kul igår..

Och sötast med...underbart... hihi...

kom hem med två hesa killar igår...

(ja hesa inte HETA....)

Eller va fan..Älsklingen är ALLTID het.. men vem tycker inte så om sin egna partner...
hihi

Å vad alla tatuerar sig nu då....

jag vill med ju...


vill ha en text i nacken...

den texten ni ser i headern som inte står på svenska...

:D Wiee kanske ska fixa de någon dag:P:D hihi

Sen vil jag göra om min andra tatuering lägga till en blomma bakom...

eller flera runt om liksom...

jaj... nu måste jag äta frukost...


BYE...

//Johanna


En liten hälsning
Postat av: evelina

vad fin sidan har blivit :)
Glömde svara på ditt sms sen, var ju krångel med telias nät. Typiskt att du hade varit ute då innan men de kommer ju fler ggr! kramar

2008-05-18 @ 20:46:56
URL: http://evelinacharlottajonsson.blogg.se

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0