Nae

vad hungrig jag är och vad tråkigt jag har... Isch...
tyvärr..

har inte ens tittat i boken som jag skulle... vad har jag gjort.. Hmm inte mycket...

måste få i mig ltie mat tror jag...
är en anning hungrig om man säger så...

PÅ måndag ska jag ner på stan och lämna nycklarna ifrån ooups..

kan vara skönt att bli av med dom...

Sen måste jag fixa ett anställningsbevis eller jaa ett kommer inte på vad de heter. intyg kanske....
för att dom från arbets förmedlingen ville ha det.

måste hitta ett jobb.. eller ett till jobb... måste få in mer pengar...

Så jag kan köpa mig en ny garderob med lite mer vuxen kläder så att säga...
inte kul att vara 21 o se ut som 15... för de gör jag fan... jag ser ut som en liten fjant...

USCH...

kanske bra när man blir äldre att man ser yngre ut.. men hur kul är de nu då???

inte alls.. ISCH


Nee någon mat blir de inte ännu iallafall..Sånt är livet...

//

En liten hälsning

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0