Min blogg har varit

lite små tråkig de senaste dagarna.men jag har inte mycket att skriva om faktiskt..

De händer inte mycket i mitt liv...

Och de som händer är nog inte intresant...

Antar de eftersom mitt besökar antal sjönk grymt lågt igår med hur de brukar vara...:( lite trisst faktiskt..

Hoppas att de blir mer idag då!
Förövrigt så älskar jag kameran jag spenderade massa pengar på:)

Ska väl se om jag kan ta lite snygga foton sen med som man kan visa upp...

Gick förbi campus idag i norrköping och fick en liten goodiebag HAHA om man kan kalla de för de...


fick iallafall en gamal inplastat cosmopolitan från april o8 ..synd bara att jag som aldrig köper den tidningen gjorde de just den månaden...
HAHA...

JAJa sen fick jag visst någon gamal residence tidning som är använd HAHA, jaa dom kan ju hitta på...

fast de roliga var att jag faktiskt fick en god muffins eller jag hoppas den är god.. Den är med chocklad pluttar i..Mm

Och sen fick jag en lite tub med skinkost hehe:D


O de var som tur var inte gammalt så de kan jag nog äta:P

hihi


vad händer annars?? Inte mycket... sitter hemma o kollar jobb....

börjar inte på de andra jobbet förns juni!

Dock så har jag provjobbat...
igår och gör de även idag hela dagen...

De är ingen rusch här direkt.. men de som kommer in handlar..


o de är trevligt..
Kanske ska fota lite så ni får se hur mitt blivande jobb ser ut...


Har även räknat lite på lön o så där för jag hade tänkt att bara jobba här i sommar o sen hitta nåt annat jobb...

men när jag räknade ungefär på vad jag kommer få i lön så inser jag att de räcker bara till mina räkningar och inget mer...


Alltså måste jag hitta nåt mer...

MEN jag måste få ledig i sommar...

Annars blir jag tokig... har inte haft en ledig sommar på flera år..
SÅ jag skulle gärna vilja iallafall få någon hel veckan...

visserligen älskar jag att jobba... men man vill ju gärna leva lite då sommaren är den årstiden jag älskar... och vill vara ute... på vintern går jag mer eller minder i ide...

hatar kyla o blask..

de är bara jobbigt..




Måste bara tillägga att jag tycker att de är så förbannat töntigt när man är en vuxen människa och skickar sina vänner som spioner för att få reda på saker...
Kan man inte bara gå själv då eller???

Jag menar en annan är inte dum i huvudet, jag fattar!

Dock får du ju inte hela sanningen när du skickar dina kompisar hit för att kolla om någon av oss jobbar eller inte..

Väx upp snälla lilla rara.Du är trotts allt över 30 sträcket...

vem vill ha en polare som bossar runt med sina vänner??

fattar inte det..

Jag tycker bara att de är töntigt och onödigt...
vill du veta hur saker och ting ligger till.. Kom själv och fråga...



Ville bara skriva av mig om det för jag tycker de är sjukt onödigt... Hon har liksom inget i våra liv o göra...
Vi jobbar inte där längre hon är inte chef för oss.. Så vad finns de för info att hämta liksom??

Jaa ni...

vad ska man göra?

vissa vill ha mer makt ön vad dom borde ha!...



//Johanna

Ps tro jag ska snaska lite på min muffin nu hih..ds

En liten hälsning

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0