Måste även skriva

att glassen var jätte god... eller den kunde varit godare...
men nu fick jag en våg av illa mående...
De var ett tag sen jag åt glassen... men nu kom det:S

Och ont i magen har jag med fortfarande.. de går inte över...
o tro mig jag behöver inte gå på toa...

om vi nu ska tala om de...
hehe:D

nee men de har jag redan rett ut...

been there done that...twince
its not that...

Nae så vad kan de då vara...

har dessutom märkt att mina kära röda vän som jag haft i så där ett år nu har försvuniit...(kanske inte ett helt år men det vaar ju i månader:S o sen är de slut kanske 1 vecka o sen tillbaka igen i månader)
men det är väl bara tillfälligt. som vanligt en vecka eller nåt o så är de tillbaka...
nae jag vet inte..men borta är de sen igår...
Ca då jag fick ont i magen...
Och när jag fick ont i magen så blev jag även lite illamående.. typ kämdes som jag hade en rap på g men i stället kom de annat... fast inte så jag spydde men jaa.. ni vet typ uppstötning:S uuuuh
blev så flera flera flera ggr under kvällen igår. inte nice:(
Hmmm:S

har de nåt med saken att göra typ???

har ju ont i magen under naveln o mest på sidorna...
O magen är stenhård...
Alltså de känns som om jag spänner magen..Så de är massa muskler i vägen..S:
Hmmm

jaa jag vet inte...

ont gör de iallfall...
Som tur var inte hela tiden... men när man böjer sig eller sitter konstigt eller jaa.:s

får väl gå till doktorn om de fortsätter... jag som alltid drar mig för de...

men de går nog över:D

JAJA kul för er att läsa de här inlägget HAHHAH..stackare....


Hoppas ni har de bra:D



//Johanna

En liten hälsning
Postat av: Michis

Jag hade ju P-stavar (Jadelle) och mådde verkligen SKIT av dem! Blödde hela tiden med bara ett par dagars uppehåll då och då, kräktes massor för jag mådde illa hela tiden, fick yrselanfall och ja... Mådde skit, som sagt var.
Men sen jag plockade ur dem så mådde jag jäkligt mycket bättre. Vad som helst, utom Jadelle.

2008-05-10 @ 10:25:31
URL: http://michis.blogg.se

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0