Mår röv

jupp som jag skrev i de tidigare inlägget så har jag ont i halsen o har väl haft lite feber med.. värker i hela kroppen... fryser o svettas.. jkaa ni vet... ont i huvudet... känns så där underbart...
därför har jag inte bloggat i dag... har sprungit mellan soffan och tvättstugan. och toan... det är allt...

JAja så kan de vara...får hoppas jag mår bättre till senare i veckan iallafall då...

inte kul att må dåligt...

de skuma är bara att i bland värker de under min arm.. alltså armhålan.. hade ont i morse..sen har det varit ltie.. sen även i ljumsken...

de är ju köttlar som sitter där..

hoppas att de inte är nåt konstigt på gång...


nu har jag tagit en panodil och ska sova....


sov så gott...

//

En liten hälsning

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0