Mår lite bättre

Yeehy...

Jag mår lite bättre...Så skönt...

Nu gör de konstant ont i kroppen i stället för lite då och då...
och de är skönare med konstant ont för då går de koplla bort.. än när de kommer o går som de vill...

har dock ont i halsen som in i... jaa
i natt kunde jag knappt svälja... och då inte öfr att de gjorde ont... utan mer för att de är så svullet att de liksom inte går.:S
helt sjukt,..

och tror ni inte att jag till på köpet blev täppti näsan när jag skulle sova i går då???

Jo så täppt näsa o svullen hals,,,,
Kom inte in mycket luft där...
somnade väl av syrebrist HAHA...


nej men de låter ju som om jag mår sämre... men jag könner mig bättre... igår ville jag bara ligga och kvida...
 men idag är jag uppe o rör på mig självmant...
ställde mig till o med och gjorde pannkakor till frukost...

tänkte att jag passar på att äta nåt mer mättande så slipper jag laga mer mat sen HAHHH....

Hatar att laga mat.. elelr nae.. men att stå ensam i köket...
det tycker vi inte om..



min nacke är därimot jätte stel...
kan knappt röra den... o den värker...
helt galet...

JAJAJ... nog med det.. inte kul för er att läsa hur jag mår HAHA:D:P


men det är ävl de bloggen är till för??
skriva av sig och skriva om livet!??


är de någon föresten som vet vad som hänt med Lindas lya...

har försökt komma in på hennas blogg några ggr nu på förmiddagen.. men man kommer till någon annan skum sida...
helt galet:S
måste testa igen...



//

En liten hälsning

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0