Malin Malin

Titta vad jag hittade...
tack vare lilla söta Evelina kikade jag in på en underbar sida och hittade dessa krokar som är de vi hade på jobbet och ville ha....dom är helt underbara... Titta nu malin.... hihi
Visst är de dom????
Eller hur???
95 riksdaler kostar dom...är det värt de????
jag vill ha hihihi:D







men jag hittade inte den andra sorten..
Men jag hittade dessa två som också är helt underbara...



115:-

och


89:-

Undrar om man kan byta ut knopparna på denna???:S Hmmm


Fina vaaa....???


jag vill ha hehe:D

idag ska jag städa gärnet här hemma... fixa irodning på allt...Så de ser hemtrevligt ut...

De behövs...O nu är jag ju ändå ledig...

hehe:D

blir ingen träning idag utan städning nästan samma sak:Dhihi


Ha en underbar dag!....


//Johanna

En liten hälsning
Postat av: Daisymae

Shit! Vill ha, vill ha! Vart kan man köpa dom?

2008-05-02 @ 20:09:44
URL: http://daisymae.blogg.se
Postat av: Evelina

Visst är sidan helt underbar?
Jag har beställt massor med saker ;)
kramelikram

2008-05-05 @ 09:44:44
URL: http://evelinacharlottajonsson.blogg.se

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0