Lite kort infom om vad jag gjort.

Bad-ass eller Mammas flicka?

[x] druckit alkohol
[x] rökt/snusat
[x] rökt vattenpipa
[ ] testat hasch/ mirijuana
[ ] testat tyngre droger
[ ] drabbats av minnesluckor
[ ] däckat
[x] druckit hembränt (JO och när jag var mindre förhandlade jag med cigaretter. jag hade hittat ett paket som jag gav bort en cigarett i gengäld mot alkohol HAHAHHAH fy fan så illa:P)
[ ] blandat alkohol med medicin
[x] druckit så mkt så du spytt
5/10
[ ] snattat
[ ] snattat regelbundet
[x] snott från privatperson (Små pengar av min bror som han hade i en låda som han itne själv visste om hehe handlade kanske om 10:- MAX)
[ ] misshandlat ngn
[x] fuskat på prov
[ ] liftat
[x] "flashat" (haha jaa bussen till GBG med alla 3:or eller om vi gick i tvåan alltså på gymnasiet:P)
[ ] hamnat i trubbel med polisen
[x] druckit alkohol på offentlig plats
[ ] langat bröd från matsalen
4/10
[x] kysst en främling
[ ] haft sex med en främling
[x] haft ett one night stand (Och endast ETT..De var nog de sämsta någonsin. Duracell kanine kallar jag honom:S)
[x] följt med en främling till ett hotellrum (om de räknas att han var fotograf? Och jag var inte ensam? )
[x] haft sex utomhus (hihihi jo dåå... En släktings trådgård:P hihi)
[ ] haft sex/strulat med olika personer inom 24 timmar
[ ] hånglat med ngn av samma kön
[ ] haft sex med ngn av samma kön
[ ] har en lite smått sjuk fetich
[ ] haft sex med ngn som är 20 år äldre eller mer
4/10

[ ] slagit knytnäven väldigt hårt i en vägg
[x] slagit huvudet väldigt hårt i en vägg (Åå jaa o de gör så ont..)
[x] skurit dig själv av misstag
[ ] hetsätit
[x] haft bulimi/anorexi
[ ] druckit alkohol i syfte att dämpa psykisk smärta
[x] piercat dig själv ( i näsan..Den hade jag ett par år faktiskt. Sen även i örat o den har jag kvar)
[ ] har en "scar tattoo"
[x] har en tatuering
[x] har/har haft en intim piercing (hihi jo den är en vecka idag:D)
[ ] tagit receptbelagd medicin utan att behöva
6/10
[ ] spridit ut falska rykten
[x] mobbat ngn (de har jag nog.Ung o dum)
[x] hånglat med ngn som har pojk/flickvän (mm mer än så kanske:S)
[x] varit otrogen Jo de har jag... i ett "oseriöst förhållande" och en gång i ett lite mer seriösförhålland:S
[x] gått bakom någons rygg
[ ] hånglat med en kompis pojk/flickvän
[x] gett ngn oskyldig skulden (när jag var lite skylde jag alltid på min lilla syster eler inte Alltid.. men oftast, tills hon började förstå bättre)
[x] tjallat på ngn
[x] kallat ngn slampa/hora
[ ] hotat
7/10

totalt: 26
0-20: du är mammas flicka. du är ärlig och följer alla lagar och regler som finns.

21-25: du är en kaxig sak! du säger vad du tycker och tänker, och är inte så värst rädd vad folk har för uppfattning om dig

26-50: du är en riktigt bad-ass. folk kan bli rädda när du bara går förbi.. tagga ner


HAHA vafan precis på gränsen.
Jag är ju inte elak? och folk borde itne bli rädda för mig...
jag är faktisk som en riktig ängel trotts allt jag gjort..
Jag har ju haft några år på mig:)

That's me!

Hur ser det ut för dig?


En liten hälsning

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0