Jag vann-Äntligen var de min tur

Wiee tack vare Tumadre och hennes tävling så vann jag för första ggr..
De känns grymt bra..
Hihih

Och priset var en voodoo dolls som är så populära nu...

Jag kunde välja mellan Devil baby och power mum...
Och jag ville helst ha Devil baby men sen såg jag att den andra tjejen som vann redan hade hunnit paxa den så att säga...
Så jag får förmodligen hem power mum på posten.

men jag måste säga att de känns grymt bra de med...
För som jag alltid säger och tänker de är ödet..
De finns alltid någon mening med det...

Kanske är de då menigen att jag ska ha power mum...
:)

Och jag blir minst lika glad för den:)



Så här ser power mum ut

Power Mum
Och så här står det om henne.

Power Mum

Power Mum är sprängfylld med kraft. Hon är harmonisk och tålmodig vilket smittar av sig på barnen.

Power Mum har skippat all stress och prestationsångest över att alla andra är så mycket bättre föräldrar (vilket de såklart inte är). Hon vägrar acceptera att man måste gå omkring i sunkiga mjukiskläder och inte ha nått eget liv bara för att man är mamma. Hon är dessutom snyggare och hetare än någonsin.

Power Mum ger dig kraft att navigera fram genom gnäll, smulor, vrålapor, tjat, höga telefonräkningar, vinterkräksjukor och odrägliga tonårsbarn som vägrar hjälpa till. ...



Jag tror att de blir kanon.
Speciellt sen när man blir mamma hihi.

Funderar själv på att skicka efter någon nån gång...
Är sugen på tv st...

Devil baby och Angel...


JAJA nog med detta...

Är de inte underbart ute idag eller???

Solen skiner och de är varmt o skönt...
Igår var de ju helt tokigt varmt..

UNDERBART..

HA en toppen bra dag allihopa...

PS Tack snälla Tumadre..:)

//JOhanna

En liten hälsning
Postat av: Linn

grattis :)

2008-05-09 @ 12:36:00
Postat av: Sofia

Vad roligt att du vann!
Jag lyckas aldrig vinna något själv.

2008-05-09 @ 12:36:55
URL: http://luckyone.blogg.se
Postat av: Gabbe

grattis !!

2008-05-09 @ 12:37:32
URL: http://gabriellahennings.blogg.se
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Haha, så du har fått lite högra besöksstatisk idag? ;D Det beror nog på länken... haha

Ja, det hade varit bättre att vara först till kvarn. Hade "tyvärr" bara de två kvar , så du får en PowerMum. Mejla din adress så komemr den på posten! [email protected]

2008-05-09 @ 17:12:36
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0