Jag kan inte sluta tänka på dig

Jag vill bara att du ska vara här nu.. i min famn..
Så jag kan få leka med dig..
testa dig och lära mig..

vill ha dig här o nu...

har tänkt på dig hela dagen o de gör mig galen...

Måste ha...Nuuu...


Ska nog åka till media markt någon dag i veckan o kika på den igen...

Åååå vill så gärna haa...NUUU

vad jag skulle fota..

underbart vore det...

i sommar vill jag mer än gärna fota..
Allt som går att fota...
karln här hemma kallar mig ju för papparatzi haha:D

Jaaa jag älskar att ta kort.. och har man då en kamera som man kan ta grymt bra kort med...
Jaaa då vill man ju liksom ha en..

Hmm funderar på att kolla på storebror till den också..

k200D...

tänkte även kika på k100D super... vet itne om de gör så mycket skillnad men...

k200D hade 10 megapixlar medans 100 bara hade 6...Så frågan är...


AAA ska kika lite mer på de...

är så förbannat sugen..

hihi:D

//Johanna


En liten hälsning
Postat av: Marika

härlig bloggdesign :)

2008-05-11 @ 20:31:44
URL: http://mariikis.blogg.se
Postat av: Annamellita

jag skulle verkligen vilja ha en riktigt bra kamera så ens bilder blir gudomligt snygga!

2008-05-11 @ 20:33:14
URL: http://annamellita.blogg.se
Postat av: Annamellita

sv. jag fotar mest med min mobil, men just de bilderna var en vanlig från canon som var min kompis. Ingen superkamera men den duger! :)

2008-05-12 @ 10:23:05
URL: http://annamellita.blogg.se

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0