Inte långt kvar nu

De är redan förste MAJ och de är inte lågt kvar till min födelsedag.De fick mamma uppdatera mig om i förrgår...
De är en månad och ca 22 dagar kvar tills jag blir 21...
De märks inte i sinnet eller nyllet då jag är som ett barn...
Men kroppen den hänger... Gravitationen har börjat göra sitt... HAHA skämtåsido :)

Myste lite med Lilla Söta Oliver igår och ställde mig i spegeln så han fick titta på sig själv  och då insåg jag att jag kommer nog inte se ut som en mamma på flera år..För jag är så liten...Ser ut som en barn rumpa:S USCH...BLää


Idag mår jag nig iallafall bättre... pratade lite med Andreas igår natt och fick nog ur mig lite som behövdes.



Jag hoppas att ni alla hade en trevlig Valborg...
Själv var min kall o blåsig...
Men ändå rätt trevlig...
God mat...

Nu är de alltså en vecka kvar... 7 dagar tills min bror gifter sig...
De är helt sinnessjukt...

Säger inget mer...

Nae nu ska jag ta mig tid att fixa de sista på min Design... när jag hade lust och ville då ville inte blogg.se:S

men nu känner jag att jag kan fixa de tror jag hehe:D


//Johanna

En liten hälsning

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0