Inlämnat

Jaa då är de bara att vänta...
Igår ringde jag till ungdomsmottagningen om att jag ville ta ur min P stav o hon sa jaha men då ska du ringa detta nr... okej sa jag men om jag vill ha något annat preventiv medel är de väl hit jag ska ringa.. jo svarade hon ockej men då vill jag boka in en tid his er för att skaffa p plåster... så de bokade jag igår.. Äntligen tog jag tag i saker och ting..
Sen ringde jag nästa som alltså var barnmorske avdelningen och fick en tid att ta ur min p stav....Men sen under de första samtalet pratade jag om en annan sak med som jag ville kolla upp och borde kollat upp för säkert minst tre år sedan... Usch mig...
När ska jag lära mig att sätta mig själv i första hand??
Den dagen jag görde kommer jag känna mig själviskt...
men jag måste börja göra det...

Hur gör man??
Hur gör man för attk naske sätta sig själv i första hand utan att bli självisk???

Hmm.. ivilket fall så fick jag ännu ett yttrligare nr till som jag skulle ringa till..
O när jag gjorde de var de många som ringde så de blev inget mer samtal dit...

Så för att jag vill ta ur min p stav få nytt preventivmedel och undersöka en sak måste jag gå till tre helt olika ställen fast de typ är samma sak...
De är ju galet tycker jag..::S

men kanska bra jag vet inte...

men nu ska jag iallafall börja med p plåster... hoppas att de går bättre...

Är de någon som använder de som vet nåt om de???


jajaj jag hoppas jag blir nöjd..

och att min mens bli lite mer kontrollerad...

kan lova er att de både blir dyrt och super jobbigt i längden att ha men JÄMT,..... och för er som tror att de inte är jämt kan jag lova att de är JÄMT....

ibland kanske bara lite och ibland mycket... men jag har inget som pekar på att just då har jga erkligen mens för att de är mer då?? nae utan de är helt oregelbundet i mängd och de är hela tiden...
de är verkligen super super jobbigt... jag menar man vill ju mer än gärna bli av med den.. itne ha den hela tiden...
jaja kul för er att läsa detta men .... jag behöver skriva så jag gör det...

bloggen är ju trotts allt för min skull...
kom på de häromdagen.. att när jag började skriva blogg skrev jag för att jag ville bli av med allt jag hade i huvudet...
men min kompis sa att jag verkligen inte borde skriva allat för att folk läser...

Så jag slutade skriva allt allt... men skev ändå mycket...

men nu på senaste tiden harj ga mer tänk på att skriva för att läsarna ska få nåt att läsa...
men i förrgår kom jag på det att varför???

Jag skriver bloggen för MIN skull och ingen annnas,...
Sen att folk vill läsa.. de är ju bara roligt...
men jag måste tänka på att skriva de jag vill skriva och de som sitter i huvudet...

Så är det...






igår köpte jag mig en ny almanacka och ett skrivblock... eller bok..rättare sagt...

först hittade jag en almanacka jag ville ha men jag ville att den skulle matcha min skrivbok o jag hittade ingen skrivbok i samma....

Men sen hittade jag en skriv bok jag fastnade för.... Så då skulle jag hitta en almanacka som passade hehe...

O då insåg jag att den almencakan jag höll o kunde man göra en egenframsida.. men inte bara de utan den rosa sidan som satt i kunde man vända på.. och på den andra sidan var den svart och vit randig PRECIS som skrivboken jag hittade och ville ha hehe.... Så de blev de jag hittade från början...


Deä r rätt nice... och tröttnar jag på randigt finns de rosa eller också kan jag lägga in bilder eller nåt eget liksom...Och även göra en egen baksida... hihi:D De är altid trevligt...


Så nu ska jag överföra lite info till boken och almanackan..




Så är det


och föresten... vad i helvete är almanacka för ord då???

De låter ju helt skumt ju..

En liten hälsning
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

folk har väldigt mycket åsikter och många gånger slutar man inte förvånas..

2008-05-27 @ 14:17:14
URL: http://tumadre.blogg.se/
Postat av: evelina

Jag såg er med ;) typ när ni gick förbi luckan, innan såg jag er inte. Var mycket att göra! Åt du någon god glass? Snart börjar du på ditt nya jobb, spännande?

Föresten jag har haft p-plåster för några år sedan, på mig satt det inte. För jag ville ha det vid höften precis så det inte syns men då sitter det inte länge för att jeansen skver mot. Och så ser det ut som ett jädrans nicotinplåster!

Bästa är att du provar och ser vad du tycker.



Kram

2008-05-28 @ 07:35:33
URL: http://evelinacharlottajonsson.blogg.se/

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0