Ingen skuld längre

Mamma ringde mig i lördags o berättade att bror pratat med honom och han sa att de var trevligt att vi kunde ses allihopa i onsdag men att de var synd att han inte fick kontkakt med mig!!!

Helt plötsligt känner jag ingen skuld längre..

hur fan kan han vara så trög...

De är synd att vi inte fick någon kontakt??

Vad kan de bero på??
Vaa va fan kan de beror på??

ÅÅå är han helt jävla dum i huvudet eller??
Jaa de är han...
O nu känner jag mig varken elak eller känner skuld..

Vilket jävla stjärnskott... *IDIOT*




Behövde bara skriva av mig lite..


Nu till roligare saker hihi..
Idag lovade killen att vi ska åka till mediamarkt så jag får titta på kameror!!

WIEE....

Kanske kommer jag hem med min kärlek... eller rättare sagt min ANDRA kärlek...
min kärlek har jag alltid med mig hem:) hihi

Kanske kanske kanske kommer hem med denna??!!!











Eller denna som är lite grymare men samma fast den har nåt tillägg...








Eller också storebror som är helt enkelt bara Liiiiiiite bättre...:P den har bättre megapixel..O de borde man väl kanske satsa på????


Men de beror precis på vad den kostar...

om de inte skilljer allt för mycket i priset så kanske jag kommer hem med denna skönhet...
Hoppas bara att den känns lika bra att hålla i och är lika lätt att lära sig..:)




LOVE..

Så mycket kärlek...

OO vad jag skulle kunna ha kul med denna:D

Fota saker, kompisar fester dop mm underbart... fota mina bilder jag har i skallen:D eller kan ju inte fota dom men jag kan skapa dom po sen fota dom hehe:D ooooo jag hoppas VERKLIGEN att jag kommer hem med någon av dessa pudingar...

hihi....måste väl först kolla om jag kan höja min kredit...O sen måste jag le o smila lite för killen ehhee... o sen hoppas på att de finna hemma....

Hoppas... får då ska jag lära mig den helt o hållet o så ska jag se till att fota på lille Olivers dop..


Ha en underbar dag alla...

//Johanna

Ps håll tummarna för mig nu... att jag kommer hem med någon av dessa bönor hihi...)


En liten hälsning

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0