Idag

är de tvätt stugen som gäller.. iallafall halva dagen
Känner att jag borde äta frulle...
men jag är för lat för att lyfta på mitt feta arsle o gå o fixa något...

HAH nej bara skoja..Självklart är jag inte för lat...jag bara drar ut på tiden...
vet dessutom att jag snart ska ner till tvätt stugan så jag kan äta efter det...

Annars idag ska jag försöka städa här hemma... fixa irodning på allt.. dammsuga med världens sämsta damsugare på världens jobbigaste golv...
helt sjukt men de går inte att få upp smutsen på detta golv...De sitter kvar... o dammsugaren suger inte riktigt om den ska tror jag...

Sen ska jag skura golvet.. damma oxå så klart..

Gaah jobbigt...

varför är de alltid tjejer som jag ta initiativet till att städa förr??+

jag brukade bli jätte irriterad när de var minsta lilla smuts här hemma... men sen insåg jag att jag var den ända som brydde mig o störde mig på det...Så jag slutade och väntar nu på någon slags rekation från karln...
Som typ kanske ska säga vi kanske borde städa... eller bara ta tag i kläderna o plocka upp det eller ta disken o diska upp... Eller ta tag i den där förbannade jävla dammsugaren och bara ta hand om ALLT...


Åååå....


Ska rensa bland mina skor med sen... använder inte ens hälften så jag ska föröska sälja dom...

vissar är knappt använda...

kanske lägger uppo bilder här... annars blir det tradera eller nåt...

kanske borde gå med i devoted eller va de nu heter..där kan man ju lägga upp bilder o sälja hehe:D

Jaa smart.....



JAJA ha ni nu en underbar dag!...

Själv kommer de bl en låååång dag med mycket städning...

ISCH..

//Johanna

En liten hälsning

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0