Hmm

Jaa idag är de ju rätt fint väder ute eller vad säger ni??


de blåser dock lite kallt inte lika skönt...

hade tänkt ta en vända på stan senare och kolla om jag kan hitta några kaki gröna shorts...

Sen hittade jag en jäääätte fin/söt klänning på indiska igår som jag skulle vilja ha... hmm.. men den kostade 300 galet...
men men kanske kanske inte vi får se....

får se om jag får med kilen också hehe...


nae ut och njut i solskenet..


Själv ska jag föröska hitta på nåt så min hals blir bättre... vaknar på nätterna av att jag har slem i halsen så jag inte kan andas.. Inte så hett kanske NAE:...
och när jag vaknar känns de som om jag sprungit ett maraton och skrikit hela vägen...

Jaa.. inte roligt...
plus att pratar jag för länge försvinner nästan rösten i bland HAHA...
De är ju roligt... NAe inte så värst hehe...


på måndag kommer lönen HOPPAS jag... vet inte hur de blir efersom de gick i konkurrs... men jag hopas VERKLIGEN att jag får mina pengar...Och semesterersättningen skulle itne skadda om den kom hehe...

men men... då blir de att betala av en massa så de blir klart någon gång hehe:D vore skönt...
Speciellt till senare om man kanske öbörjar plugga eller nåt är de inte kul att ta studie lån och med de lånet betala av andra lån HAHA....

ioförsig kanske man borde gå till banken och ta ett lite större lån och betala av sakerna för då får man ju mindre ränta??
Hmm vore kanske smart...
nu låter de som jag har världen jäkla skulder..men de har jag inte..

men de på Ellos som jag har mitt konto alltså... den räntan ligger på typ mellan 30-50 kr... så på 2 månader är de ca 100 då kommer man ju aldrig bli av med de om man inte betalar stora summor...

men de är inte mycket kvar...:)


jaja nu ska vi inte prata mer om min ekonomi:P


Ha en underbar dag!


//


En liten hälsning

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0