Hmm undrar om..

Hej Daniel....

Hört att du kanske läser min blogg så nu får du en liten hälsning...


För er som inte vet så är DANIEL alltså min blivande chef... kan man skriva så hehe:D


Gratis reklam på G....


gå gärna in på denna hemsidan för att dels besöka "arbetet" jag kommer börja på och dels för att kanske klicka hem någon rolig pryl...


www.intima.se


Jag funderar faktiskt på att göra en till blogg där jag tipsar om Månades leksak eller veckans eller nåt.. oh kanske även delar med mig om mina erfarenheter och sånt... kan de vara intresant eller...

Alltså en blogg om sex och allt som hör där till????



vet att de finns edenslust gård men jag känner att de är mer typ fakta...

o såånt... hehe:D


jaja..
Nu blir de Halvars hiihi... o god glaaaaaass..:D



//johanna

En liten hälsning

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0