Hihi ny header igen

Nu har jag trixat lite med min header hhihih


har ju inte en sån där super duper stylad blogg... men jag hoppas detta funakr lika bra hehe:D


Nu ska jag poppa popcorn och se på film med Sötast...


jag börjar komma tillbaka..Skönt:D

*Hoppas att jag är här för att stanna*...:D




Vill bara tillänga alla flickor där ute en låt...


Klicka på länken...
Jag är lite okunnig.. eller rättare sagt jag har aldrig behövt funtionen att lägga upp en video på bloggen så jag har aldrig funderat på att kolla upp hur man gör...
Så därför får de bli en länk...

Så alla tjejer nu som läser min blogg...
Klicka på länken och lyssna på låten och förstå...

Ni är underbar... Ni är unika...

//Johanna

En liten hälsning
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

nejdet går inte.
jag använder inte "börja om från scratch", jag gör mina projekt i skapa fotoprojekt>fotoalbumbilder

enda alternativet jag har är pdf.
jag har inte arkiv>spara som där

2008-05-03 @ 00:00:26
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0