Hes, hesare-ingen röst...

Jaa då har man knappt bloggat nåt på två dagar... helt galet..
 tänkte väl bara skriva att jag lever...
men är DYNG förkyld.... jätte hes och får ont i typ stämbanden när jag pratar för mycket...så jag tror att jag bör vara tyst...Annars kanske dom blir inflamerade eller nåt...

men men... vaknar på nätterna och känner mig febrig och helt täppt och bara bläääääää.....


inte alls roligt skall ni veta...

Nu tänkte jag gå mot stan för att kika om jag kan hitta någon kalender...

och kanske ett vettigt anteckningsblock...
Hmmm jaa...

igår var de ju morsdag...

då blev de söderköping och smultron stället.... jag bjöd min kära mor på glass... och min syster...

hade dock inte tillräckligt med pengar på kontot för att bjuda sötast och fårn början skulle mamma betala syrrans glass...HAHA men i stället för att betala med tre olika kort så tog älsklingen allt...
han är så söt.. Självklart kommer jag sätta över pengarna... när jag NU får lön...

De är så där jätte härligt när företaget man jobbat på gått i konkurrs.. men vet inte när lönen kommer....

Men lön ska jag ha....

för två månadet...

Så jag hoppas att den kommer snart...
måste trotts allt som alla andra betala räkningar...

Usch usch usch..
men märker ju nu när vardagen VERKLIGEN VERKLIGEN kommit igång att man inte bara kan skita i saker osm är tråkigt...

har ju bott hemifrån ca 1 1½ år och nu märker man verkligen att de är trisst att andla mat o betla räkningar o inte bara kan göra vad man vill... ångrar att jag inte sparat massa pengar...

men men så är det...


//

En liten hälsning
Postat av: mammabecka

Ja det kanske kan vara så! Att jag på nått sätt satt upp en "spärr" mot folk som är gamla nog att vara en kompis pappa.. Du förstår? :P Jag hoppas det försvinner med tiden. Men jag måste säga att sedan jag skrev detta i bloggen så har jag känt mig 100 ggr tryggare med min sambos manliga släkt :P Jag har förstått att alla män ÄR inte sådär! Men det känns sjukt jobbigt fortfarande med män som jag inte känner lika väl! Tack så mycket, då vet jag det så om jag behöver snacka så skriver jag självklart till dig.. Kram :)

2008-05-26 @ 19:51:47
URL: http://metrobloggen.se/mammabecka
Postat av: charlotte, da pööök

Haha, lilla babe, så sant som det är sagt. Men vem fan tänkte på att spara cash till eget boende då när man bodde hemma och hade all lyx... frågan är vad fan gjorde jag av 32 000 som jag tjänade för 2 år sedan när jag bodde hemma? Sjukt...

Saknar dig babe, men bara 2 dagar till jag kommer hem :D wiieee, bli frisk tills dess! Puss

2008-05-27 @ 09:00:02
URL: http://charlottelita.blogg.se/

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0