helt själv

hela dagen för min älskade älskling jobbar idag och skulle troligen jobba HELA dagen.. från 8 på morgonen till 8-9 på kvällen... dom hade mycket att göra... så vi får se om han kommer hem tidigare ellero m han kommer sent.. då blir de dusch och sova...
stackarn...
och de är rätt tungt arbete med...
när dom ringde till honom sa dom jaa de är inte tungt arbete..
haha naee inte va...
innan har han kört truck.. nu håller han på med stooora tv apparater.. tar ur dom ur kartong vänder o vrider kollar så allt är helt och sen packar ner dom igen i samma kartong.. plust att dom inte får klippa av de där plastbanden som sitter så härt om kartongen utan dom måste dra bort dom för att sen kunna sätta dit dom igen..

tycker lite synd om honom...
själv är man bara såå trött HELA tiden...
min kraft bara försvann...

sen jag slutade på ooups så har jag bara velat sova sova sova och slappa.. bara itne göra nåt...

men så är det...
och den här tiden på månaden är så tråkig...

jag sätter mig och skriver ner alal räkningar och kollar vad de kommer bli över..

Och denna månad antagligen inte mycket och inte nästa heller... beror precis på om jag får semester ersättningen eller inte..??!
De borde jag ju få eftersom jag hade 25 dagar på mitt papper...

så då borde de ju vara 25 dagar med... eller jag får ju inte pengar för alla 25 men... ändå... de är ju ändå pengar...
och sen får man ju även skattepengarna snart med?? eller hur ser de ut? har ju ingen koll HAHA...

dom får gå till att betala av lite grejer... så de är klart snart...



någon som har ett helg jobb till med?+ varannan helg??
Please....


nae nu blir de att spela lite xbox och bara slappa...

ska nog in på amv lite snabbt med.... de finns ju inga jobb.. helt sjukt..

ska gå på stan någon dag o lämna ut lite Cv:n...


En liten hälsning
Postat av: carro

Tack så mycket :)
Det är alltid kul att höra att folk gillar att läsa om det :) 4 veckor kvar bara hihi

2008-05-20 @ 14:32:58
URL: http://carr0s.blogg.se

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0