Helt galet

De här är lite skumt måste jag säga... jag fick nyss ett telefon samtal av en man som sa att jag hade ringt och at han telefon va lite lustig men att han brukar ringa upp för att de kan vara kunder som har ringt honom men han kände inte igen nummret...

Nu till saken..

Jag sa jaha men jag har nog inte ringt... minns inte ens detta nummer... men då frågade jag vad jobar du med då??

Nae jag är jurist...
Ä va?? skulle jag ha ringt en jurist nee verkligen inte.. var tvungen att kolla igenom telefonen och jag har verkligen inte ringt detta nummer...för jag har nummer sprade sen en månad tillbaka o de finns inte med liksom...
Men nu till de skumma...


jag är ju rätt inne på att starta eget och jag sitter varje dag och filar på grejerna och så där...

Och de skumma är att man kan behöva en jurist när man ska öppna eget..


hur galetär inte detta??

jag har inte ringt till denna människa... men jag vill öppna eget och han är jurist...
kan detta vara ett tecken på att jag ska börja planera mer ingående..

kommer han kanske vara min blinade jurist.

eller är de för att jag inte ens tänkt på att man kan behöva en jurist???

jag är inte med...
vad förösker ödet säga mig??

För de här är ödet...
de är ödet jag tror på...



hur kan de komma sig at en jurist ringer mig och säger att jag ringt när jag inte har det...

de är meningen med det...
man vad??


HAHA såå komiskt ... underbart...nufick jag mer energi till detta..
och snart så händer de andra grejr med de också wiee..


hihihi

En liten hälsning
Postat av: Carro

Okej :) många av namnen du skrev va fina, det är det som är svårast.. men det kanske blir lättare när man ser honom. Det är vanligt att folk döper barnen till Theo/Teo nu istället för Theodor..

2008-05-22 @ 18:08:57
URL: http://carr0s.blogg.se/
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Vad bra at du fick den!

2008-05-22 @ 20:40:52
URL: http://tumadre.blogg.se/
Postat av: mammabecka

Haha! Ja, min mage brukar ge den reaktionen. Den är big och större ska den bli ;-)Tack så mycket, kram!

2008-05-23 @ 11:17:41
URL: http://metrobloggen.se/mammabecka

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0