Godmorgon

Vaknade vid 9 av att killens telefon ringde och jag hatar att vakna av hans telefon för den är så förbannat högljud så de blev liksom att vakna med andan i halsen o vara helt förvirrad...
USCH USCH...

Idag ska vi ut på landet till Andreas föräldrar som ska åka iväg hela helgen...
Så vi ska grilla och sola och bara myyyyysa... hehe:D

På söndag har Charlotte lite grillfest för att fira att hon fyller år...Så dit ska jag åka och grilla och umgås lite...

så helgen är fullbokad med trevligheter.

Härligt härligt..


Här är de tyvärr inge sol:( Trodde vi skulle få underbart väder men vadå vart???
USch..

Men kockan är ju bara 10 hoppas att den kommer fram underdagen...
Helst nu...
Så man kan lägga sig i solen och bli brun och njuta..

Få mitt bleka ansikte att få lite härlig färg så man kan skippa sminket helt och hållet snart... Ååå underbart...

har ju visserligen några ggr kvar på solkortet.. men jag vet inte... jag blir bara grå och för en massa skit i ansiktet....

inte kul...

Så därför kör vi på solen...

där blir man brun och slipper massa äcklig solarie lukt och röda prickar...


Nae nu blir de frukost hihi:D

Ha en underbar dag alla ni....

En liten hälsning
Postat av: Evelina - blivande brud <3

förmodligen håller den på ett tag, han på ownlabel ska ha stängt nästa vecka så tävlingen håller nog på nästa vecka med.

Gör en tröja med texttryck ist 0)



kram

2008-05-30 @ 10:13:13
URL: http://evelinastrand.blogg.se/

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0