Fotohumör

jag kan säga att de var grymt länge sen jag hade lust att ta kort på mig själv...
men idag nu när jag färgade håret så kom de tillbaka...
kan de vara öfr att de kändes som om de är jag??

och de ljusa var itne jag??

ivilket fall som helst så blev de många kort...
och måga med bra resultat...
lekte liet med olika vinklar o tänkte visa  några här!

jaaa jag vet att de är fjortis att hålla på o fota sig själv... men va fan vem ska annars föreviga mig:)



Och som typ bara jag o charlotte vet om så harj ga vissa typ fotodagar...
Alltså de dagar jag kan bli fotat...
för de är när jag känner att nu jäkar o idag så vill ja ta kort...då blir korten super bra...
Annrs lägger man ingen energi på de...


Så de är bara ibland jag kan fotas ...

och idag var visst en sån dag.. eller tid..:D


här är några resultat...


direkt från den heta kameran:D
hihi

tyckta denna var lite häftig med snäckorna...


Denna är lite inspererat ifrån de här djuren som man ser stor huvud o sen lite av kroppen...:) hihi


här ser man hårfärgen väldigt tydligt.


Och denna ville jag bara ha med för jag ser så somrig ut:P de är ok va:?:D HAHA

image220





Måste ju säga att jag har gjort världen bästa köp när jag har köpt mina kjolar på Monkii....


vet ni varför....

för att dessa kjolar kan du verkligne välja vilken längd du vill att dom ska ha....
du kan få kort kort men även ner till knäna...

min svarta som jag har kan man även ha som klänning...

Och dessa två senaste den gula o gröna..dom kan man ha som toppar...och dom är precis lika snygga vilket som....

tror att jag ska gå ner o köpa den grå också...
den orkagne var lite väl orange för mig o en svart kort är dumt när jag har en svart lång...


hehe... JAJJA


nu ska jag iallafall se One tree hill avsnitt 16 säsong 5 ... WIeee..Love..:D


ni får gärna säga vilket av korten ni tycker om mest.. funderar på att byta profil bild:D hehe



//Johanna

En liten hälsning
Postat av: Daisymae

Håret blev jätte fint och fina bilder =)
Kram kram

2008-05-07 @ 11:16:49
URL: http://daisymae.blogg.se

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0