Ajaj

jag vet nåt som gör sååå mycket ondare än att få schampo i ögonen och de är att få de i näsan...
Fy farooo vad ont de gjorde...

o de sved bra länge AJAJJA....
Snyft:(




Nu har jag färgat mitt hår rött....

får se hur de ser ut...
jag hade sån himla utväxt o jag har ingen lust att gå till frisören o betala 600 för att bli av med den...
nae så de fick bli rött i stället...

men jag är ju van att byta hårfärg som andra hmm kommer inte på nåt bra..
men jag gör de rätt ofta...


tröttnar fort... men jag var ju rätt glad över mitt bruna... fast jag ville ha en förändring...
JAJAJ skit samma.. nu är de rött....
tror jag...
de är fortfarande blött i handuken...
tänkte blåsa de lite o se om de ser vettigt ut...

är ju ganska galen som gör de dan innan jag ska på bröllop... kan ju komma dit o se ut som fan...
men de löser sig alltid...

haha...

JAJA nu ska jag föna o håll då tummarna att de ser vettigt ut...


tar ett kort på de...:D hehe:D


så får ni se före o efter eler:S har ju inge kort på utväxten ehhe:D

men ni kan få se mitt bruna mitt ljusare och nu mitt röda??



//Johanna

En liten hälsning

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0