åh så sööt

försökte hitta lite sommarkläder idag... Jaa eller hur de gick ju såååååå bra eller inte alls...

Och de blir ju inte bättre av att se sig sjuälv i de där speglarna och att man itne får på sig kläderna.. och sen var,t så in i helvete och halsen är cp och jag nyser HEEEELA tiden.. itne alls kul...
men jag kom hem med klänningen jag hittade igår på indiska.. den är verkligen jätte söt.. och jag älskar tyget...Dock tycker jag att den är dyr.. men vad gör man...

man får inget får lite pengr nu för tiden..

men denna klänning kan man ha med leggings BYXOR och inget under... jätte fin verkligen...ska fota den sen så får ni se hur den ser ut:D

//

En liten hälsning
Postat av: Michis

Hoppas du får din lön nu på måndag, gumman! kramar om

2008-05-25 @ 10:30:36
URL: http://michis.blogg.se/
Postat av: Egoina

tack så mycket :D

2008-05-25 @ 14:54:24
URL: http://egoina.blogg.se/
Postat av: mammabecka

"En väninna till mig blev antastad av sin pappa och berättade det för mig, vi satt på toaletten hemma hos henne i 40min och bara pratade och jag tröstade henne, men när hennes pappa märkte att vi vart så länge inne på toaletten vart han galen och han bankade på dörren och skrek, efter ett tag var vi tvungna att komma ut och då sparkade han efter kompisen och vi gick in på rummet och sov, dagen efter tog jag med henne till polisen. Men det är ju egentligen inte något som har med mig att göra riktigt. JAG blev ju inte utsatt! Så jag vet inte om det kan vara det. Men det var ca. 3år sedan iaf.." Skrev detta till en annan idag, orkade inte skriva samma igen men här har du det :) Vill bara säga att det är ingenting som jag mår psykiskt dåligt utav, så jag vet inte vart det kan komma ifrån :s

2008-05-25 @ 23:43:51
URL: http://metrobloggen.se/mammabecka

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0