Vet ni VAD som gör mig ledsen?

Hmm vet ni vad som gör mig liiiiteeee ledsen??
Jag har varken hittat en springkamrat eller en diskare!!
Är de för dåligt betalt och för mycket att hålla iordning på??

Om de är så så kan jag ju kanske underlätta med att jag inte är störd jag kan klä på mig själv och jag kan springa  själv:D Du kommer inte behöva bära mig runt strömmen jag loooovar..
jag har den turen att jag föddes med två ben och dom är helt funktions dugliga bara lite sladdriga:P

Och de där med disken...De gäller ju bara en gång...
Du behöver inte diska hela livert åt mig, OM du inte vill förstårs.


Jag tror att jag är på lite skämt humör idag..
Och som ni kanske förstår så ska ni alltså inte ta detta inlägg på 100 % allvar...

FAST. Jag vill ju fortfarande hitta en diskare och springkompis... :D

jag kan lägga upp en bild på all disk så kanske du kan tänka på saken när du ser de?
De kan ju vara lättare att bestämma sig då:)

HEH


Nej nu är hon snart 10 och jag ska öppna...

Har damsugit okej okej inte DAMsugit:P... utan dammsugit:) Och torkat golvet  HELA butiken idag så deee så...
Damsugit skulle vara ett litet skämt med tanke på vad jag jobbar i för butiken..
men jag tror inte att alla kommer fatta eller garva åt de..
Men jag tycket de var lite roligt iallafall...

Men de tycker jag ju om ALLA mina skämt...
Dom är helt klart bäst.....

Och skrattar inte folk åt mina skämt brukar dom oftast garva åt MIG för att jag garvar åt mina skämt..

Så hur jag än gör om de är roligt eller ej så roar jag andra genom att jag själv har förbannat kul:)


Så kom igen nu...
Ansök om att bli min springkompis...
Se till att få mig att få bätre motion...
jag menar...De kommer ju bli erat fel om jag blir fett o bara jäser på soffan om ingen vil springa med mig..

Då kanske jag kommer växa fast i den..precis som kvinnan som växta fast i toalett stolen...

Vill ni kanske att de ska hända samma sak med mig??
Nee jag skulle inte tro de..
Så sätt igång och ansök...



Hasta la vista baby

Underskrift



En liten hälsning

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0