Modeakutens tävling

Tävlingen går ut imorngon...
Och jag såg den nyss...
var inne på modeakutens blogg väldigt ofta förr..
Men sen glömdes de bort..
men nu är jag där igen...
Och jag älskar hennes tävlingar...
Jag har försökt några ggr men aldrig fått till det..(alltså vunnit) hehe
men jag tänker fortsätta försöka...
För kläderna på hennes sida är nåt man vill ha
Och piercing smycken...:D:D:D:D
Ge mig..
Jag måste säga att hon faktiskt är en väldigt givmild person som har gett bort så mycket till andra i tävlingar och över huvudtaget gör tävlingar..
De är verkligen jätte kul.

Så nu hoppas jag på denna chans att vinna ett presentkort på hennes shop...
www.modeakuten.se
Och de är liksom inte bara ett presentkort...
UTAN ett presentkort på HELA 3000 jaa TRETUSEN kr

Här är några av mina favoriter som absolut skulle klickas hem om jag vann detta presentkort...

Direkt länk till tävlingen http://modeakutens.blogg.se/1204566881_stor_tvling_hos_modea.html#comment


Topp med karo-rutor       - Svarta Jeans med silverdetaljer


Axelfri Klänning med Dots   Rutig Hoddie



Långärmad Asia-look topp     Långärmad stickad tröja med luva



Läckra Satin Pumps    luv tröja med karo rutor, v-neck




Navel Piercing med sötvattenspärlor      Navel Piercing, Mother of pearl Heart, chains C.Z     Navel Piercing, Vintage stil Fjäril vattenpärlor      Navel Piercing, up side down, Chandelier Line     Halsband, Jordgubbe   Nipple Piercing, Basic Steel Sköd + barbell


Nipple Piercing, Pärlor SÄLJES ENDAST I PAR!!  2 st Par Nipple Piercing, Kedjor, pärlor, blommor   Nipple Piercing, Hängande Hjärtan
 


CBR ring, Hjärtformad  


Jaa de  var ju en hel del de där..
men inte allt hehe:D
bara de jag mest av allt skulle vilja ha...

Så kika nu in på hennes hemsida och klicka hem lite nytt till garderoben..
De ska jag göra om jag inte vinner presentkortet...



Direkt länk till tävlingen http://modeakutens.blogg.se/1204566881_stor_tvling_hos_modea.html#comment

//Johanna




Modeakuten.se

En liten hälsning
Postat av: vevve

Oh, vilka snygga skor du har hittat!! Ja, mina var i vit, men de röda fanns inte i butiken tyvärr. Annars hade jag tagigt dem direkt! Det fanns vita och svarta och de kostade 170kr. Perfekt pris. hehe.

2008-03-09 @ 11:09:22
URL: http://vevvs.webblogg.se
Postat av: v

Absolut! Jobbar 10-18 nästa vecka men vore ju jätte kul om vi kunde ses. Jag åker inte förrän den 21 så lite mindre än 2 veckor kvar.. hihi. Kanske borde komma nånstans på ES innan jag åker :/ måste ta tag i det och oss själva

2008-03-09 @ 12:14:40
Postat av: laijna

Ha en bra dag :D

2008-03-09 @ 14:55:37
URL: http://laijnloo.blogg.se
Postat av: Anonym

taaack :)

2008-03-09 @ 19:44:37
URL: http://medbebisimagen.blogg.se

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0