Missförstå mig rätt ;)

Lite frustrerad lite irriterad och lite glad trotts allt...

Hoppas på att dom kommer till Norrköping inom en snar framtid och att dom vill ha mig...
För då drar jag beroende på hur mycket jag får.

Jaa jag tänker inte säga vad de gäller förren jag har pratat med dom om saken...
Jag håller bara tummarna och hoppas på de bästa...

Förövrigt så väntar jag på min väska som verkar ta en väldans lång tid på sig.
Hoppas den kommer imorgon...

Jag har bloggtorka är ledsen men jag jaa jag vet inte varför...
är rätt så trött

och vet ni..
Jag skulle varit ledig i helgen.. men icke o vet ni jag skulle varit ledig ons tors men icke....
och vet ni vad...
jag jobbar tre hela veckor i rad med 2 dagars ledighet...

Jag ljuger inte..
De är sant på 3 veckor är jag ledig TVÅ dagar...
Visst blir de pengar men man ska ju fan inte behöva dö för att tjäna pengar.

men malin och jag gjorde upp de bra trotts allt.. men de känns ju lite så där när man jobbat 7 dagar i rad vara ledig en sen jobba en dag vara ledig en sen jobba ända fram till nästa nästnästa fredag...
Då får jag ledigt igen...Alltså den 28:e
De känns rätt illa faktiskt att inte ha en ända ledig dag på hela den tiden...

Får man de???
Bara undra!...

Visserligen jobbar jag bara 3 timmar någon dag... men de ju mest 5 o mer..
men saken är ju inte hur länge utan att gå till jobbet...
Jag menar jag kommer ju inte dö...

Men om mna jobbar tre timmar MITT på dagen så förstör man ju en hel dag ändå...
jag kan ju inte driekt göra något om man säger så.....

AJA så är det..

Ska äta lite nu är hungrig..Och grymt sugen på nåt...
typ godis chocklad...
oo jag vill ha ge mig...

Tjing...


En liten hälsning

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0