Internationella kvinnodagen

Idag ör de den internationella kvinnodagen
Så alal män där ute gör nåt stort idag..
Ta hand om er kvinna
Köp henne en ros eller en bukett.
ge henne en leksak från ooups...
Eller bara en fotmassage...
Gör nåt för att visa henne att du uppskattar henne och Älskar henne.

Vi har idag 20% rabatt på Ooups i Norrköping på HELA sortimentet förut de som det redan är rea på.

Så gör slag i saken...
Köp henne nåt för baken:O

hihi
Eller kanske nåt annat fint. hihi.

Vet att de även är rabatt i de andra Ooups butikerna..men jag tror att rabatten varierar lite.
Från 15 - 20 % rabatt...
Så spring in lite snabbt.

Om ni vill vet mer om ooups..
Gå då in här --->Ooups 
Där kan ni läsa om oss vart vi finns och vad vi gör:P (Säljer) hihi


Nu till lite privatare...

Hur gör ni för att er karl ska uppskatta er ltie extra en dag som denna??
Kom han på de före dig?
Eller måste du påpeka de??

Kan ju säga att min karl där hemma här nog inte ens en anning om att den här dagens finns
HAHA..
Men jag skulle bli så överlycklig om jag kom hem och han gör något mysigt för mig.
Eller bara har köpt mig en ros...

*drömmer mig bort*

-back to work-





En liten hälsning
Postat av: vevvsan

eller hur. Det är det man önskar. Som tur är är Niklas en sån som överraskar en helt plötsligt en dag med middag, ljus, massage jaa.. vad som helst! han är romnatikern själv. Det borde jag nog uppskatta mer än jag gör egenltigen, man tar lätt saker för givet.
Försök ge honom lite små vinkar. "åååh, vad ont jag har i fötterna idag" eller nått sånt... hihi!

2008-03-08 @ 13:16:59

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0