I me my you

Jupp här kommer lite info om MIG:D

Namn: Johanna
Efternamn: Håller de för mig själv.de som vet, vet. Andra behöver inte veta:)
Civilstånd: Sambo med min Andreas
Ålder: 20 - 21 i sommar
Utbildning: Hmm ja gick ju ut gymnasiet. Gick först och främst Teknik och sedan gick jag Media. Så jag är en blandning, gick inte om något år.
Yrke: Ooups som är en sensuell butikskedja. Så arbetet är i Norrköping
Bor: Norrköping
Familj: Mamma, Storasyster, Storebror och lillasyster. Och självklart tillhör ju Andreas MIN familj nu.
Framtid: Att bli egen företagare. Jag vill vara min egna chef och inte ha någon över mitt huvud. Tror jag klarar de bäst då har jag märkt på sistonde.
Tycker om: Underkläder, mat, Pepsi, min dator, kläder.
Tycker inte om: Lögner, falskhet, rökning,
Accepterar: Att folk ändras, att folk ångrar, att känslor svalnar, att folk glömmer,
Accepterar inte: Otrohet, slagsmål, HAT, krig, Svält,
Vill ha: Några nya tattueringar, en piercing i min vänstra bröstvårta, ny lägnehet, mer pengar, ett till jobb, en flygresa för två till Thailand, en ny garderbob. en vovve eller en Norskskogskatt, Nintendo Wii, Xbox 360,
Älskar: Min familj vänner, Älsklingen, Livet, Vatten (att bada och duscha i, inte dricka:S) Pepsi (är beroende)
Vill just nu: Färga mitt hår, eller rättare sagt Slinga mitt hår.
Bloggar jag läser dagligen: Evelina - Blivande brud jätte mysig blogg. älskar att läsa den. Dom ser ut att ha de där supermysiga förhållandet man drömmer om. (jo självklart har jag de bra jag med men dom verkar ha de där lilla extra, eller så är de för att man är blind hemma :P men jag är lycklig) 
Egoinas blogg En helt sjuk rolig blogg som gör att man garvar varje gång man öppnar den.
Stina-Lees blogg ja den är intressant, den har hängt i ett tag om man säger så.
Lindas. Lya den är intressant men ja, börjar kanske tappa lusten att läsa. jag vet inte. Den är ju bra men det är nåt som fattas nu. kanske är för att alla är så negativa hela tiden och de skrivs om det. men man vill ju få ut de liksom så jag fårstår ju.
Ung två barns mamma Jag är så faschinerad... Väldigt mysig blogg.
Wiggos mamma Samma här är faschinerad. Jag tycker de är starkt att lyckas som ung mamma och jag vet att jag med vill bli en rätt ung mamma.Visserligen har jag ju gått förbi deras nuvarande ålder så jag lär ju itne vara så ung. men innan 25 vill ja ha en knodd eller två.
Sen läser jag lite fler småbarnsmammors bloggar men inte dagligen.
"Min Evelinas" blogg För att jag vill hänga med om vad som händer i hennes liv om henne och hennes sambos flytt till Villa, åå jag är lite Avis jag skulle med vilja det.
Vevve min vän Samma där vill hänga med om vad som händer i hennes liv. Hon uppdaterar inte varja dag men jag kikar in ändå:P 

Ja de är dom som blir uppdaterade dagligen av min läsning...

Om ni läser någon bra blogg som ni inte kan hålla er borta från skicka gärna en länk till den bloggen till MIG.
Vill hitta lite nya bloggar att läsa.


och hoppas att ni kanske kan hitta en ny favorit bland min lista...

Vill ni veta mer om mig fråga på:D



 


En liten hälsning

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0