Elwë

Elwë - Johanna Alviska
Ruby Hamwich of Buckleberry Fern - Johanna Hobbit

Har kollat lite efter mitt namn på alviska...
HAHA bara kände för det..

vet inte alls om de stämmer...
Men ovanför ser ni resultat...
Sen laddade jag även ner ett typsnitt så man kan skriva på alviska...

Och de tycker jag blev snyggt.
Vet dock att de inte blir översatt korekt.
Då de ksa vara en massa krumelurer...
Men det är bokstav för bokstav ifallafall så de blir ju rätt på de sättet...

Jag har ju velta göra en skrift tattuering väldigt länge nu.
Vill ha texten LIVSKRAFT i nacken...
och helst neråt allstå med ryggraden.

men den här texten var grymt snygg..
men passar nog inte att ha neråt
ska testa så ska jag lägga in en bild här så får ni kika och säga vad ni tycker...
jag vill ju ha från nacken o ner...
Men den här texten passar nog inte så...
men de kanske bli snyggare om man sätter ihop de mer...
Elle rvad tror ni..
jag vill ha den här texten fast inte på svenska
och heller inte så att man kan utläsa den direkt.
De ska vara nåt åt de här hållet eller kanske Latin
någon som har nåt bra förslag..
de ska inte vara en text eller jo fast alltså inte som svensk text utan mer figurer..
ÄÄ fattar ni inte så gör ni inte de.. heheD
men jag vet vad jag menar:P

aja vad tycker ni nu då?





Nu ska jag sussa...
Ska upp tidigt imorn och jobba hela dagen igen...

//Johanna eller Elwë ;)


En liten hälsning
Postat av: Beffa

Hur får man fram sitt namn på alviska? :)

2008-03-08 @ 19:07:38
URL: http://beffa.blogg.se

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0