Dataförbud

Idag hade jag dataförbud.. har de nu med egentligen men har inget o göra nu när de är fotboll på tv..Så nu tänkte jag skriva lite här o sen ska jag se på 10:e avsnittet av One tree Hill...
Wiiee.. höll på att bojkotta de efter senaste avsnittet i mitten någonstan då jag tyckte att allt hade förändrats och min favvo var en elak bitch ...
Men hon visade sitt rätta jag sen igen o då blev de bättre...

kan ju berätta varför jag har haft dataförbud..
de är jag själv som kommit på de eller fram till det:P
För att jag sitter alldeles för mycket vid datan..
 när jag inte jobbar då sitter jag vid datan..
Å de är inte så bra..
Är typ beroende..
Även om jag inte har nåt att göra så drar jag ändå fram datan o typ bara glor rätt in i den i hopp om att de ska hända nåt..
brukar läsa en massa bloggar om och om igen...
Är knappast inne 1 ggr på favorit bloggarna utan minst tre ggr per dag...
och då är de inte bara en blogg de gäller
utan lite över 20 st..
men sen har man ju sina absoluta favoriter bland dessa... Men de är iallfall dom jag tittar MINST 1ggr per dag och andra runt 5 kansek hahha:D

så idag var jag ledig och bestämde mig för att itne sitta vid datan..
Man får dessutom så dålig hy av de...
vet inte om andra märker av de men jag gör...
Så jag satt vid datan senast kl tolv och sendan nu igen nästan nio...

Så de känns bra faktiskt..
Har städat som sjutton här hemma...
vikt alla mina kläder..
dock itne lagt in dom i garderoben igen haha:D

sen har jag dammat och damsugat...
HAr till och med LYFT JOooooo LYFT våra soffor här hemma o dammsugade lite där inunder... de behövdes vill jag lova...

så de är skönt..
hade tänkt traska till ÖB med för att köpa lite olika rengörings sprayer o krämer men jag hann inte...
Killen kom hem vid fyra..Då blev de duschen o sen ner på stan för att köpa hans byxor och min BH...(ett par trosor slank ner också hihi, dom som var till BH:n) jätte fin blå vit randig finns med i nya HM katalogen...
Me like...

Imorn om de är fint väder vilket jag har bestämt att de ska vara så ska jag gå runt strömmen..NEJ inte hela utan bara den biten som är här hos oss...
funderade på om jag skulle ta den längre biten och gå bort till ÖB o sen ta stora vägen tillbaka...
AJa de beror på väder och vind...

ÅÅÅÅ vill bara säga att jag även HATAR nej förlåt inte hatar men ogillar mina grannar som då ALLTID..VARJE dag ska spela musik VÄLDIGT högt..
har sagt åt dom men de blev inte mycket bättre...
vårat vardagsrum blir som en bas eller nåt..
de bara dunkar...
men de är inte de som är just grejern..
Grejen är att dom börjar spela vid 8-9 på KVÄLLEN och slutar runt 11 halv 12...
De är fan inte klokt..
Usch tyckjer inte ens om den här lägenheten.. ångrar flytten hit..
eller asså de är bra läge och jag fick ju bo med min Älskling:D
de är super..
men lägenheten är Bläää..
men jag orkar verkligen inte flytta nu och inte killen heller..
HAHA
Så de får bli våran ett tag till

kom på att jag inte tagit kort på allt fint jag hittade i London...
tänkte att jag skulle göra det..
Sen även visa tre artiklar jag funderar på att läga på tradera eller nåt..

eller jaa kanske inte tradera inte dom tre..

Har en balklänning i ljusgult jätte fin ALDRIG använd som jag ska sälja..den kommer ju bara hänga i garderoben...
Hoppas man kan få iväg den snart o få en liten peng för den...

Sen har jag en BH i storlek 70 B som inte passade..Då jag skickade efter kläder..jag tycker de känns lite onödigt att skicka tillbaka BHn då de kostar hälften av vad BH:n kostade att skicka tillbaka den..
dne är ljusrosa o jätte fin faktiskt lite synd att den inte passade..
Sen är det en rosa KNALL rosa jätte fin kjol från Hm... som jag skickade efter men jag tog medium eftersom jag har gått upp i vikt tänkte jag att Small kanske skulle blivit för liten...
men jag tror small hade blivit perfekt...
för medium sitter uppe... men om jag ska gå med den så lär den ligga på backen snart o jag får stå med ändan i vädret....
Och för allas skull så hoppas jag på att vi slipper de
HAHAH:D:D

den kostar iallfall 98:- och är ALDRIG använd då jag fick hem den häromdagen...
men de är samma där dumt att skicka tillbaka då de kostar en del att göra de.

Sen är det en blå kortärmad cardigan (kan man skriva så Hmmm)
den är från Ellos iallafall och är lite längre i modellen...
jag tycket inte att den satt snyggt....minns ej vad de kostade men jag ska kika på de....
Heller aldrig avänd..Sitter till o med lapp kvar på den...

Så finns de intresser här hojta till
Ska läsga upp lite bilder o sen FAKTISKT lägga ut de på hmmm... ÅÅ nu kommer jag inte ens i håg vad de heter   tror de är eniro som har någon sån där sajt där man kan sälja där de inte kostar att lägga upp...
men balklänningen bli nog tradera...
Håller tummarna..:D


tänkte även att etfer jag har sett One tree hill och fotbollen fortfarande håller på...
så ska jag skriva ett inlägg om mig..

Jag har ju aldrig berättat vem jag är...
För er som itne känner mig kanske de kan vara roligt att veta??!?
namn o jobb och förhållande och familj med mera..
mitt liv helt enkelt..
kan väl bara trevligt eller????

Aja..ha de bnra för nu..
Nu blir de aftonbladet och sedan One tree hill...
LOOOVE..

måste bara skriva en liten hälsning till min Älskling också..
du är bäst..
My love to you...




En liten hälsning
Postat av: emelie

ha det bäst, godnatt:)

2008-03-06 @ 00:13:29
URL: http://emelieisaksson.blogg.se
Postat av: vevve

haha, det är nog INGEN som missat vad du jobbar med Johanna ;) Det står nog i varannat inlägg redan. hihi

2008-03-06 @ 15:20:45
URL: http://vevvs.webblogg.se
Postat av: Sebbe

haha det är lugnt, verkligen. Inte så att jag gjorde något ordentligt intryck. Men jag minns det för att de drev med mig efteråt som ens frågat. Men jag visste ju inte hur läget var liksom ;) hehe det var ju ganska pinsamt :P

2008-03-06 @ 18:23:19
Postat av: Gilraen

Svar: Well, jag kommer inte ihåg hur jag fick fram det då det var flera år sedan jag skaffade mig det nicknamnet. Så tyvärr, men antingen kan du ju googla eller fråga någon liveare. Dom brukar ha koll.

2008-03-07 @ 21:21:20
URL: http://gilraen.blogg.se

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0