Wow Tatuering

gick till lucky 7 och fick lite bra info att tänkta på... priset där skulle bli 1000-1200 alltså 500 mer än på house of pain..
jag gick tillbaka dit och sa att jag klanske inte ska ha den i nacken eftersom den är så pass lång kommer den hamna lite på ryggen med så att säga och den komer bli helt sned när jag vrider p¨å huvudet...
så nu är tanken att i stället ha den på övre ryggen och ner..
men nu till saken....
Jag kan göra den idag???!
Bör jag göra det idag ??
vad tycker ni... jag vet att jag vill ha den...

så nu ska jag o killen klippa o klistra och se hur de kan komma att se ut...

//

En liten hälsning
Postat av: CAZZIS

Fin bloggdesign du har! =)

2008-06-12 @ 15:01:23
URL: http://cazzis.blogg.se/

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0