Världens bästa <3

Som ni förstår löste sig allt med killen...
De är jag som vanligt som bara överdriver allt...
Men de är ju så det är.... jag sitter och tänker och funderar...
men allt är löst och jag måste nu passa på att säga att han är så underbart snäll min älskade Andreas...

Varför?? Jo för att han förstår och vi börjar lära oss mer och mer om varandra och hur vi ska göra o så vidare...
Och de är skönt...
Sen så är han bäst för att jhan står ut med mig när jag är så där tooookig...


Min älskling ställde upp på mig idag och köpte mig en sallad nu när jag sitter fast på jobbet...

Han har tvättstugan och jag ringde och kollade... förväntade mig inget... men trodde nästan inte att han skulle säga ja...

Så han pallrade sig ner på stan för att beställa en sallad lämna den till mig och sen gå hem till tvätten igen...
Han är allt för underbar...

Vi har verkligen tagit tid för varandra de senaste dagarna nu.. och e känns verkligen super... och allt börjar komma tillbaka...

Måste säga att det känns bra skönt:)
Men nu blir de sallad..

ps.. vet att min design inte är helt klar ännu ska fixa det när jag kommer hem senare...
Ska köpa mig en dammsugare iddag och de blev inte den jag sa attj ga ville ha... utan jag hittade en som vi hade på ooups och den är kanoners.. och billigare och snyggare än den som vi hittade på mediamarkt som till o med var dyrare.. tur att vi väntade...

HEHE


ds¨

//

En liten hälsning

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0